Gå til innhold

Han stopper meg når jeg går ned på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir han bj og han ser ut til å kose seg veldig og jukker mot meg, noen ganger har han kommet på denne måten men flere ganger ender han opp med å stoppe meg. Han blir sensitiv og sier det kan bli for mye. Men sier også at han elsker det og at jeg ikke gjør noe galt. 

Jeg er litt bekymret for at jeg gjør noe galt, men kan det være sant hva han sier og at han virkelig liker det? Ofte har vi holdt på lenge på og av før dette skjer. Skal også nevnes at han ofte stopper sex før han kommer og til og med når han runker seg selv.. men at han liker å gjøre det.. han liker å holde på lenge.

Anonymkode: fe1e2...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er og litt plaget med det en sjelden gang. Tror det har sammenheng med hvor mye eller lite press som brukes under BJ for min del, men har ikke helt funnet ut av det ennå. Det er ikke så ofte det skjer heller, og aldri når jeg runker.

Anonymkode: 597bb...4e5

Skrevet

Jeg har også opplevd det samme. Har stort sett skjedd når damer skal bruke veldig mye tunge for å slikke rundt penis. Da kan det bli for følsomt. Suger hun opp og ned er det aldri noe problem.

Skrevet

Må være en ømtålelig kuk han har.  😁 veldig tykk, kanskje? 

Anonymkode: d791f...b5b

Skrevet

Du gjør ikke noe galt, han er bare redd for å komme for fort. Tar seg ikke helt ut å komme kjapt når man vil imponere dama, eller om meningen er å ha samleie også. 

Anonymkode: e9c5f...e2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg for min del kan nesten få ubehag av for mye stimuliering av kukhodet. Da må jeg stoppe henne

Anonymkode: cc470...97f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...