JUSTMECHATTING Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Hei kvinner! Jeg har i flere år planlagt 30-årsgaven til min samboer - nemlig tur til Island. Nå ble vi studenter, som ikke var i vår plan, og budsjettet vårt er mildt sagt redusert en del hakk. Er det noen her som har tips til meg når det gjelder tur til Island?! Når burde vi dra? OSV. og hvordan få det billig? Etter googlesøk er det den BlåLagune og guide tur "den gyldne sirkel" som er et must. Noen som har et eller annet å komme med av generelle tips, men også tips rundt "hvordan få det billigst mulig" Vi har egentlig justert ned budsjettet vårt til 3000- MAX 4000.. Men forstår jeg må bryte avtalen vår der for å gi han Island på bucket listen sin Help me plz ❤️
Whistler Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 (endret) Du kommer til å slite med et budsjett på 3-4 tusen. Særlig hvis du tenker at det skal dekke flybilletter, hotell, og transport på øya. Den blå lagune er en ren turistrip-off som kommer til å gjøre et kraftig innhugg i budsjettet (min 500 for to). Hotell er dyrt. Regn med 1500-2000 pr natt i Reykjavik og kanskje litt mindre i Keflavik. Noen hoteller har flyplasshuttle. Golden Circle har jeg kjørt to ganger - anbefales. Begge ganger i leiebil. Går du for leiebil så sørg for å ikke ta den minste. Endret 24. februar 2019 av Whistler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå