AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Del Skrevet 24. februar 2019 Ser på Bloggerne at Anniken drikker alkoholfritt øl fordi ølgjær skal være godt for håret. Når jeg har hørt om at ølgjær er bra for håret før har jeg oppfattet at det har vært snakk om å bade håret i øl som en hårkur? Hvordan gjør man det riktig, og har noen erfaring med at øl på den ene eller andre måten forbedrer hårkvaliteten? Anonymkode: 6f86a...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. februar 2019 #2 Del Skrevet 24. februar 2019 Det er b-vitaminene i ølgjær som er bra for hår. Kan like gjerne ta en tablett b-vitaminkompleks fra apoteket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg drakk ølgjær hver kveld over lengre tid, og min mor bemerket at håret så tykkere ut enn før. Hilsen mann med tynt hår. Anonymkode: 99187...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) Man må drikke det skal det ha noe effekt ja, dette pga b vitaminer I ølet som håret ikke vil klare å ta opp ved utvortes bruk Endret 25. februar 2019 av Blingblingtahei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg drakk ølgjær hver kveld over lengre tid, og min mor bemerket at håret så tykkere ut enn før. Hilsen mann med tynt hår. Anonymkode: 99187...3d4 10 timer siden, Blingblingtahei skrev: Man må drikke det skal det ha noe effekt ja, dette pga b vitaminer I ølet som håret ikke vil klare å ta opp ved utvortes bruk Åja Vil det si alkoholfri (evn alkoholholdig) vanlig øl? Eller er det andre måter å få i seg ølgjær på? Vet det finnes kapsler også Anonymkode: 6f86a...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. februar 2019 #6 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åja Vil det si alkoholfri (evn alkoholholdig) vanlig øl? Eller er det andre måter å få i seg ølgjær på? Vet det finnes kapsler også Anonymkode: 6f86a...df4 Man får kjøpt ølgjær på boks, pulver. Vet ikke hvor, men skal jeg tippe så vil jeg si helsekostbutikker. Man rører pulveret ut i vann og drikker det. Smaker dritt. Moren min ville ha meg til å drikke det da jeg var liten for å få tjukkere hår. Hjalp ikke en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klomf Skrevet 25. februar 2019 #7 Del Skrevet 25. februar 2019 6 minutter siden, Million skrev: Man får kjøpt ølgjær på boks, pulver. Vet ikke hvor, men skal jeg tippe så vil jeg si helsekostbutikker. Man rører pulveret ut i vann og drikker det. Smaker dritt. Moren min ville ha meg til å drikke det da jeg var liten for å få tjukkere hår. Hjalp ikke en dritt. De selger det på alle matbutikkene der jeg bor i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #8 Del Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, Klomf skrev: De selger det på alle matbutikkene der jeg bor i alle fall. Det gjør de. Ser de overalt, og koster rundt 50 kr. Anonymkode: 99187...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå