AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Har opplevd i det siste at 2 ting fra kjøkkenet har blitt sporløst borte. En stor bolle og en potetskreller. Altså det er ikke dyre ting. Men jeg har saumfart hele leiligheten og alle skaper å skuffer, søkk borte! Jeg har ikke lånt det bort til noen heller og det er ikke lenge siden jeg brukte det. Lurer nesten på om deg går noen igjen hos meg som «flytter» på det? Har ikke opplevd at andre ting har blitt borte, i hvertfall ikke som jeg har lagt merke til. Ingen barn eller noen andre som har «gjemt» det heller. Hvilke tanker har dere om hvor det kan ha tatt veien? 🤔💀👻 Anonymkode: 2afb5...9a1
Ayurvedaa Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 (endret) Ring lilli bendriss 😂 Endret 24. februar 2019 av Ayurvedaa
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Nei, er vanligvis ikke overtroisk. Men syntes det er rart at slike ting blir sporløst borte. Også en stor bolle. Anonymkode: 2afb5...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Potetskrelleren har detti bak skuffen Anonymkode: e9e87...dc6 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 Nøklene våre flytter seg.... Anonymkode: 2170e...5f9
Million Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 Kanskje du har vært litt svimete en dag, og kastet potetskrelleren i søpla sammen med potetskrellet, uten å legge merke til det. Kanskje hadde du enda en svimete og distre dag, der bollen var halvfull med råtne salatrester, og så skulle de kaste de, og kastet hele bollen? Det er i hvert fall ikke, og det kan jeg garantere, ikke spøkelser ute og går 4
Cata Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 Er jo ganske godt gjort å forlegge en stor bolle da. En potetskreller ville jeg lett etter i "feil skuff" eller i bunnen av oppvaskmaskinen i fall den har føket dit. Bolle? Hmmm, eneste forslag er å lete i uvante hyller i skapet ditt i fall du har vært distré da du satte den vekk etter vask, men store boller har det ikke med å gjemme seg så lett . 2
Rumle Skrevet 24. februar 2019 #9 Skrevet 24. februar 2019 Er ikke dette helt normalt da? Hvis ikke må huset mitt være stappfullt av spøkelser 3
Thyra Skrevet 24. februar 2019 #10 Skrevet 24. februar 2019 (endret) Har du sjekket kjøleskapet og fryseren? Kan noen som har vært på besøk ha knust bollen ved et uhell, og så kastet restene i søpla uten å si noe? Endret 24. februar 2019 av Thyra 1
cleangal Skrevet 24. februar 2019 #11 Skrevet 24. februar 2019 Kan potetskrelleren ha gått i matavfallet sammen med skrellet? Det er fort gjort. Men en stor bolle er det verre med, den kan jeg ikke forklare. Selv leter jeg forresten etter en middels stor vase som jeg satte inn i et skap før jul. Den er sporløst borte... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #12 Skrevet 24. februar 2019 Mistet en grønnsakskreller en gang. Tror nok den gikk i søpla sammen med skrellet. Det er alltid en naturlig forklaring. Anonymkode: 89771...285 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #13 Skrevet 24. februar 2019 Kanskje noen gjemmer seg i huset deres Anonymkode: 89d4c...0fe
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #14 Skrevet 24. februar 2019 Har hatt et par sånne opplevelser jeg også. Ene gangen lå potetskrelleren i bunnen av oppvaskmaskinen, borte vekk, jeg lette til og med gjennom søppelspannet for å se om jeg hadde hivd den med potetskrellet. Gikk måpende rundt og klødde meg i hodet hver gang jeg lette etter den og trengte den. Fant den flere måneder senere men hadde ikke sett den bare. Andre gangen lurte jeg på om det virkelig spøkte for en ildfast glassform var borte vekk, jeg sjekket alle skap og skuffet, og den har alltid hatt en fast plass. Hadde hatt en venninde på besøk som jeg visste hadde tatt oppvasken men skjønte ikke hvorfor hun skulle stikke av med glassformen min... Noen uker senere fant jeg den inni et helt annet skap hvor jeg ikke har kjøkkenutstyr i det hele tatt, et side-skap jeg har servietter, te-lys og lignende i. Hvorfor hun tenkte det var en naturlig plass å legge den i aner jeg ikke, men den dukket altså opp igjen og var ikke bortført av hverken hun eller noe spøkelse 😛 Anonymkode: 181e2...66f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #15 Skrevet 24. februar 2019 Noe verktøy er også borte når jeg tenker over det. Har letet i alle skaper, skuffer og bak ting. Ikke spor av noe. Kan ha vært så svimete at skrelleren har havnet i søpla med skallet, men hva med den store bollen, blusa og verktøyet? Anonymkode: 2afb5...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #16 Skrevet 24. februar 2019 Bollen er lånt bort uten at du husker det. Har du tatt med salat eller noe annet hjemmefra i denne bollen, og glemt den et sted? Står bollen i fryseren med mat i? Anonymkode: 3315a...251 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #17 Skrevet 24. februar 2019 Nei bollen er såpass stor at den passer ikke i fryseren eller i så mange skap. Har ikke lånt den bort, pleier ikke å låne bort eller ta med til andre. Anonymkode: 2afb5...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #18 Skrevet 24. februar 2019 Samme her potet skrellene min er borte vekk favoritt kopen min og noen steke panner. Lurer på hva spøkelsene skal med alt dette haha Anonymkode: 82382...142 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #19 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei bollen er såpass stor at den passer ikke i fryseren eller i så mange skap. Har ikke lånt den bort, pleier ikke å låne bort eller ta med til andre. Anonymkode: 2afb5...9a1 Bor du alene? Hvis du bor sammen med noen, kan en av disse ha knust bollen eller tatt den med seg et sted og glemt den? Anonymkode: 3315a...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå