liten og god Skrevet 26. februar 2019 #41 Skrevet 26. februar 2019 På 25.2.2019 den 0.31, Sphere skrev: Sannheten er at du er over snittet, og at kvinner flest ikke bryr seg om størrelse. Og nei, du bør ikke gjøre noe for å bli større. Ved operasjon er det mye som kan gå galt, for en økning som mest av alt er i slapp tilstand. Ikke bekymre deg så mye, og nyt sexlivet ditt. Godt sagt! Penishysteriet her inne er skremmende! 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #42 Skrevet 26. februar 2019 Typen min sin pikk er rundt 15-16cm og det er HELT perfekt. I blant er det nesten litt for stort synes jeg. Husk at vi kvinner er forskjellige nedentil. Én nøkkel passer ikke inn i alle nøkkelhull. Det vil alltid finnes de som trenger svære nøkler, og de som foretrekker mindre. Eksen min var 17cm og det ble faktisk et problem for oss (og førte til mye ubehagelig sex for meg). Anonymkode: 07ac7...c16 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #43 Skrevet 26. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min sin pikk er rundt 15-16cm og det er HELT perfekt. I blant er det nesten litt for stort synes jeg. Husk at vi kvinner er forskjellige nedentil. Én nøkkel passer ikke inn i alle nøkkelhull. Det vil alltid finnes de som trenger svære nøkler, og de som foretrekker mindre. Eksen min var 17cm og det ble faktisk et problem for oss (og førte til mye ubehagelig sex for meg). Anonymkode: 07ac7...c16 Glad du forteller dette! 😍 Anonymkode: 51b0e...907 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå