Gå til innhold

Sannhet....?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får ingen glede av en liten penis. Men så lenge den er fra ca 12 cm og ikke tynn er den stor nok. Jeg har ingen glede av å bli slikket, og ikke stor fan av fingring. PIV som gjelder.. 

Anonymkode: 01af1...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ingen glede av en liten penis. Men så lenge den er fra ca 12 cm og ikke tynn er den stor nok. Jeg har ingen glede av å bli slikket, og ikke stor fan av fingring. PIV som gjelder.. 

TS hadde en på16, og da omkretsen var hele 13, ville du sikkert hatt glede av den.  😊 min er mindre, men tror nok den holder minstemålet ditt på 12.😁

Anonymkode: 51b0e...907

Skrevet

Min erfaring er at kvinner jeg har hatt sex med er opptatt av størrelse. Når de har fått sin første orgasme, sin første vaginale orgasme, sin første total orgasme, med min 23 cm lange og tjukke. Jeg vil og vektlegge det at de reagere positivt på det at jeg ikke bare kikker på, men gir dem tid til å bli trygg på opplevelsen. Kvinners orgasmer kommer sjeldent av penetrering alene. Lær dere det så vil jeg tro at selv med en mindre penis så kan en bidra til at en kvinne har et godt sexliv.

Anonymkode: 66222...ee4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at kvinner jeg har hatt sex med er opptatt av størrelse. Når de har fått sin første orgasme, sin første vaginale orgasme, sin første total orgasme, med min 23 cm lange og tjukke. Jeg vil og vektlegge det at de reagere positivt på det at jeg ikke bare kikker på, men gir dem tid til å bli trygg på opplevelsen. Kvinners orgasmer kommer sjeldent av penetrering alene. Lær dere det så vil jeg tro at selv med en mindre penis så kan en bidra til at en kvinne har et godt sexliv.

😬😬😬

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kikker - Jokker.

Skrevet

Nei den er ikke for liten. 

Har du spurt de du har vært med siden du er så usikker? 

Du vet at peniser på 20 cm + ikke er såå normale som du tror? 

Jeg er kvinne og foretrekker ikke store peniser. Utseendet blir ikke bedre og sexen blir ikke bedre. Kanskje for noen, men ikke meg. En gjennomsnittspenis er perfekt for meg. 

Er mannen jeg bryr meg om og er glad i, og da blir nok sexen god uansett. Teknikk har ofte mer å si enn størrelse. En sværing som bare går inn og ut i misjonær er ikke akkurat det beste her i verden, det gjør bare vondt for å være ærlig. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, s0la skrev:

Nei den er ikke for liten. 

Har du spurt de du har vært med siden du er så usikker? 

Du vet at peniser på 20 cm + ikke er såå normale som du tror? 

Jeg er kvinne og foretrekker ikke store peniser. Utseendet blir ikke bedre og sexen blir ikke bedre. Kanskje for noen, men ikke meg. En gjennomsnittspenis er perfekt for meg. 

Er mannen jeg bryr meg om og er glad i, og da blir nok sexen god uansett. Teknikk har ofte mer å si enn størrelse. En sværing som bare går inn og ut i misjonær er ikke akkurat det beste her i verden, det gjør bare vondt for å være ærlig. 

Vet at mange, tror de fleste kvinner, er det.  😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS hadde en på16, og da omkretsen var hele 13, ville du sikkert hatt glede av den.  😊 min er mindre, men tror nok den holder minstemålet ditt på 12.😁

16 cm er absolutt ikke liten

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 cm er absolutt ikke liten

Enig, jeg vil heller si at den er bra stor. 

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sphere bare preker fordi han har liten tiss selv. Såklart bryr vi oss om størrelsen! 

Anonymkode: 41aac...d1e

Vær så snil og ikke snakk på alle kvinners vegne. Mange kvinner bryr seg ikke. 

At vi alltid blir kaldt løgnere, gjør at mange blir mer stille om det. For det er ikke lov å ikke bry seg, og si at man har god sex så lenge han vet å bruke det han har. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Vær så snil og ikke snakk på alle kvinners vegne. Mange kvinner bryr seg ikke. 

At vi alltid blir kaldt løgnere, gjør at mange blir mer stille om det. For det er ikke lov å ikke bry seg, og si at man har god sex så lenge han vet å bruke det han har. 

Enig. Punktum.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen tilbake dig bic😂

Anonymkode: 504e0...a0b

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Sphere bare preker fordi han har liten tiss selv. Såklart bryr vi oss om størrelsen! 

Anonymkode: 41aac...d1e

Det kommer jo an på hvor løs man selv er, så jeg kan forstå at størrelsen kan ha noe å si.

Min erfaring er at høye jenter er litt løsere enn de lave jeg har hatt. Men det er ikke nødvendigvis noen vitenskap bak det heller, bare en erfaring jeg har. Derfor ligger jeg ikke med jenter over 170 om jeg absolutt er gira på sex

Skrevet
3 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Det kommer jo an på hvor løs man selv er, så jeg kan forstå at størrelsen kan ha noe å si.

Min erfaring er at høye jenter er litt løsere enn de lave jeg har hatt. Men det er ikke nødvendigvis noen vitenskap bak det heller, bare en erfaring jeg har. Derfor ligger jeg ikke med jenter over 170 om jeg absolutt er gira på sex

Stakkars deg som bryr deg om størrelser.  😄

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)
Just now, AnonymBruker said:

Stakkars deg som bryr deg om størrelser.  😄

Man må da være kompatible ;)

Dessuten syns jeg store jenter virker ufeminine og klumpete. Sexen er også upraktisk

Endret av ThotSlayer
Skrevet
9 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Man må da være kompatible ;)

Dessuten syns jeg store jenter virker ufeminine og klumpete. Sexen er også upraktisk

Kompatible?  Hva i alle dager betyr det? Små, slanke for deg, skjønner jeg.  Ja, hver sin smak, heldigvis! 😁

• Liker 1
Gjest ThotSlayer
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kompatible?  Hva i alle dager betyr det? Små, slanke for deg, skjønner jeg.  Ja, hver sin smak, heldigvis! 😁

https://snl.no/kompatibel

Ja, heldigvis er det min subjektive mening :) 

Skrevet
10 minutter siden, ThotSlayer skrev:

https://snl.no/kompatibel

Ja, heldigvis er det min subjektive mening :) 

Helt ok! 

Skrevet
7 timer siden, ThotSlayer skrev:

Hææ det har jeg aldri hørt før! Jeg er 169-170 cm høy og ganske så trang. Tror ikke høyden har noe å si, så kanskje du skal kaste fordommene og prøve noe nytt? 😁

Men enig i det du sier at det spørs hvor trang/løs man er. Jeg har enda ikke vært borti en penis jeg ikke har kjent, selv om jeg har vært borti flere forskjellige størrelser. 

Er også enig at stor pikk ikke alltid er så digg! En ex av meg hadde ganske stor, og jeg hadde bare vondt under sex, ble fort sår og orka aldri noen flere runder. Husker jeg gleda meg til han ble ferdig fordi jeg ble så sår. 😬 

Min andre ex hadde helt perfekt i forhold til meg, men dessverre har han ny dame nå 😔

Anonymkode: 5a99f...08d

Gjest ThotSlayer
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hææ det har jeg aldri hørt før! Jeg er 169-170 cm høy og ganske så trang. Tror ikke høyden har noe å si, så kanskje du skal kaste fordommene og prøve noe nytt? 😁

Men enig i det du sier at det spørs hvor trang/løs man er. Jeg har enda ikke vært borti en penis jeg ikke har kjent, selv om jeg har vært borti flere forskjellige størrelser. 

Er også enig at stor pikk ikke alltid er så digg! En ex av meg hadde ganske stor, og jeg hadde bare vondt under sex, ble fort sår og orka aldri noen flere runder. Husker jeg gleda meg til han ble ferdig fordi jeg ble så sår. 😬 

Min andre ex hadde helt perfekt i forhold til meg, men dessverre har han ny dame nå 😔

Anonymkode: 5a99f...08d

Jeg har prøvd å ligge med høye damer men følern ikke, så jeg holder meg til de under 170

Ellers er vi enige. Det handler om hvordan man utfyller hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...