Gå til innhold

Sannhet....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter. Det er noe jeg lurer på . Jeg har vært samnen med noen damer, og er samboer med ei nå. Jeg vet at kuken min er under normalen. 16 og bare 13 + i omkrets. Jeg har kompansert dette med  fingring og slikking / riming.  Alle jeg har vært sammen har aldri klaget på min lille kuk.  De har vært fornøyd med  knullingen vår.  Men så leser jeg at de fleste jenter/ damer vil ha stor kuk som presser  godt i fitta.  Føler at både samboeren min, og mine tidligere kjærester / jente venner har fart med rein hekla løgn. Hva mener dere? Hva bør jeg gjøre for å få kuken større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du tuller. Seriøst. Du kan ikke være voksen og spørre i fullt alvor "Hva bør jeg gjøre for å få kuken større"..... Du vet nok utmerket godt at det ikke finnes noen magiske piller eller "øvelser" som kan fikse den.

Troll.

Endret av Million
  • Liker 13
Skrevet

Den høres helt fin/ok ut. Så lenge de bare sier de er fornøyd, og ikke at det er den største kuken de har sett, så snakker de nok sant.  Syns ikke du skal gå til store grep for å få større penis, hadde skjønt det om den var mindre men du har faktisk ganske grei/fin størrelse her. 

Anonymkode: 41aac...d1e

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg tror du tuller. Seriøst. Du kan ikke være voksen og spørre i fullt alvor "Hva bør jeg gjøre for å få kuken større"..... Du vet nok utmerket godt at det ikke finnes noen magiske piller eller "øvelser" som kan fikse den.

Troll.

Men det finnes operasjoner og fillers da. Det syns jeg er greit å vite om for de mennene som virkelig har liten kuk at det lett kan gjøres noe med :)

Skrevet
1 minutt siden, Swanen skrev:

Hei jenter. Det er noe jeg lurer på . Jeg har vært samnen med noen damer, og er samboer med ei nå. Jeg vet at kuken min er under normalen. 16 og bare 13 + i omkrets. Jeg har kompansert dette med  fingring og slikking / riming.  Alle jeg har vært sammen har aldri klaget på min lille kuk.  De har vært fornøyd med  knullingen vår.  Men så leser jeg at de fleste jenter/ damer vil ha stor kuk som presser  godt i fitta.  Føler at både samboeren min, og mine tidligere kjærester / jente venner har fart med rein hekla løgn. Hva mener dere? Hva bør jeg gjøre for å få kuken større?

Kuken din er stor den! Bare google så finner du det ut.  Ikke hør  på dem.  😃

Anonymkode: 51b0e...907

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Du vil ikke ha større pikk. 

Den alminnelige vagina er 12-17 cm dyp.

Så, du vil ikke ha for stor pikk, da får du ikke gleden av å stikke hele inn uten å bunne henne

Du er bra nok som du er

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det finnes operasjoner og fillers da. Det syns jeg er greit å vite om for de mennene som virkelig har liten kuk at det lett kan gjøres noe med :)

Lett og lett. Disse operasjonene er svært risikable. 

Anonymkode: 29058...9f5

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett og lett. Disse operasjonene er svært risikable. 

Anonymkode: 29058...9f5

Nei. I Norge er det ca 10.000 sånne operasjoner i året.  Selvom man leste i avisen om en i utlandet som døde av en operasjon som gikk feil er ikke disse ingrepene risikable. Det er større risiko for komplikasjoner og feil ved brystoperasjoner og neseoperasjoner, og de to er jo de mest populære operasjonene i verden.  Bare fordi man har lest om en i utlandet som døde av å ha fått rumpeimplantater av sement så er det fortsatt vanlig og stadig voksende inngrep med rumpeforstørrelse. 

Fillers er noe som er helt vanlig i dag og som jenter sprøyter i ansikt og menn i brystmuskler og penis, det værste som kan skje er at de klumper seg men det kan rettes opp lett. 

Kirurgi og kosmetiske inngrep har kommet veldig langt i dag og man kan fint opereres trygt og uten risiko. Penisoperasjoner har kanskje minst risiko av alle intiminngrep, kjønnsleppe operasjon eller fødsel for eksempel har mye større risiko for at noe blir ødelagt.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Swanen said:

Hvor har du lest dette og hvorfor tror du samboer og tidligere kjærester har løyet?

Anonymkode: 34ca2...502

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, Swanen skrev:

Tar   eit tau rundt kuken og klatre oppi bjørketre eller lign.  Knytt tauet rundt et gren, og sleng dei utfor.      Eller stikk kuken din i en industristøvsuger.     Lykke til !

Skrevet

Sannheten er at du er over snittet, og at kvinner flest ikke bryr seg om størrelse. Og nei, du bør ikke gjøre noe for å bli større. Ved operasjon er det mye som kan gå galt, for en økning som mest av alt er i slapp tilstand. Ikke bekymre deg så mye, og nyt sexlivet ditt. 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, Sphere skrev:

Sannheten er at du er over snittet, og at kvinner flest ikke bryr seg om størrelse. Og nei, du bør ikke gjøre noe for å bli større. Ved operasjon er det mye som kan gå galt, for en økning som mest av alt er i slapp tilstand. Ikke bekymre deg så mye, og nyt sexlivet ditt. 

Vel.. De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen så lenge den ikke er liten, dvs tynn og veldig liten(kortere enn 11-12 cm. Alle kvinner jeg har snakket med om det sier det samme. Og så lenge den sitter på en ellers herlig mann en elsker. Skal man ha en ff eller elsker vil de fleste ha en som er gjennomsnittlig eller større. 

Anonymkode: 01af1...140

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde knullet deg.

Anonymkode: 7967f...7f0

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen så lenge den ikke er liten, dvs tynn og veldig liten(kortere enn 11-12 cm. Alle kvinner jeg har snakket med om det sier det samme. Og så lenge den sitter på en ellers herlig mann en elsker. Skal man ha en ff eller elsker vil de fleste ha en som er gjennomsnittlig eller større. 

Anonymkode: 01af1...140

De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen. Seriøs forskning tar ingen forbehold der. Preferanser har alle, men størrelse er en kvalitet som kommer et godt stykke ned på lista selv når det kun gjelder sex. Det er ikke engang den viktigste kvaliteten for kvinner selv når det kun er snakk om penis. Folk ser ut til å glemme at det er to størrelser som skal passe sammen også. Og damer varierer stort i størrelse. Akkurat som menn. Så menn må lære seg å gi mer faen, finne roen, og bare nyte det man har fått utdelt. 

• Liker 5
Skrevet

Sphere bare preker fordi han har liten tiss selv. Såklart bryr vi oss om størrelsen! 

• Liker 2
Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
33 minutter siden, Sphere skrev:

De fleste kvinner bryr seg ikke om størrelsen. Seriøs forskning tar ingen forbehold der. Preferanser har alle, men størrelse er en kvalitet som kommer et godt stykke ned på lista selv når det kun gjelder sex. Det er ikke engang den viktigste kvaliteten for kvinner selv når det kun er snakk om penis. Folk ser ut til å glemme at det er to størrelser som skal passe sammen også. Og damer varierer stort i størrelse. Akkurat som menn. Så menn må lære seg å gi mer faen, finne roen, og bare nyte det man har fått utdelt. 

Jeg er enig. Teknikk er langt viktigere enn størrelse. Jeg liker ikke bare kuken, er mest glad i mannen den sitter på når jeg skal ha sex.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Sphere bare preker fordi han har liten tiss selv. Såklart bryr vi oss om størrelsen! 

Nei, VI gjør ikke nødvendigvis det. Snakk for deg selv!

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, VI gjør ikke nødvendigvis det. Snakk for deg selv!

Du er sikkert også mann med liten tiss. De eneste jeg har møtt som ikke har brydd seg om størrelsen har aldri møtt på en liten tiss, så fort de gjør det skjønner de hvorfor flesteparten av oss andre bryr oss ;)

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tro det ikke var så dumt å høre på folk som faktisk har erfaring på området? 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er sikkert også mann med liten tiss. De eneste jeg har møtt som ikke har brydd seg om størrelsen har aldri møtt på en liten tiss, så fort de gjør det skjønner de hvorfor flesteparten av oss andre bryr oss ;)

Ånei du, jeg er en godt voksen kvinne og jeg har en del erfaring. Kanskje mer enn deg?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...