Gjest Lille krølle Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Hvor mange ganger skal en mann be ut en dame før han gir opp? Har en god venn som har vært ute med en dame og han prøver å få til et nytt møte med henne for å finne ut om hun kan være noe å satse på. Første date gikk veldig bra, men han får så merkelige svar hver gang han prøver å få til noe igjen. Hun har vært fryktelig opptatt med jobb og annet midt i uka og reiser bort mye i helgene, så det er helt klart vanskelig å få det til å klaffe. Men selv om hun svarer veldig utfyllende og hyggelig på henvendelsene hans så er det aldri noe forsøk eller forslag til å finne en ledig dato. Er dette er klart tegn på at hun avviser han, eller er det "normalt"? Har foreslått at han skal ringe og snakke med henne, men han sier det ikke er så lett siden de bare har hatt tastekontakt siden daten. Nå er han kjempeusikker på henne og kun villig til å forsøke en gang til, siden frykten for å få et nytt "kan ikke svar" uten noe initiativ fra henne gjør at han gruer seg veldig. Jeg tenker litt at hadde hun vært skikkelig interessert, så hadde hun klart å få det til, men jeg har ikke villet si dette til han fordi jeg ikke vil ta fra han alt håp. Men mulig det er bare meg som tenker sånn akkurat omkring den saken. Noen forslag til hva han kan gjøre/skrive/si/foreslå, eller skal han bare innse at han har blitt avvist? Eller er hun bare litt lunken? Eller blir han ikke avvist? Synspunkter mottas!
Gjest Embla s Skrevet 12. april 2005 #2 Skrevet 12. april 2005 Hvis du snur på det og tenker at hun ikke vil noe mer - hvordan ellers skal hun få fram det budskapet uten å måtte være skikkelig direkte? Hvis jeg var han, ville jeg skrevet en sms der jeg skrev at jeg hygget meg veldig sist, og har lyst til å treffes igjen, men at det får være opp til henne å ta initiativ siden hun har så tett program. Er hun interessert vil hun jo komme med et forslag, og hører han ikke mer er hun rett og slett ikke interessert.
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2005 #3 Skrevet 12. april 2005 Henger meg på Embla S, la det være opp til henne.Men jeg er absolutt med på tankegangen din,hadde hun vært interessert hadde hun fått det til eller funnet en dato hun kunne.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Hva er dette å lure på? Enten får vel han droppe henne og gå ut med noen som vil gå ut de også eller så får hun skjerpe seg og si det som det er?
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 sms er nå ikke den beste måten å ha kontakt med folk man ikke kjenner da..... Formatet er så kort at man må forvente at den andre leser mellom linjene, men det er vanskelig å gjøre rett når man ikke kjenner hverandre (vanskelig uansett det, spør du meg ) Jeg ville ringt. Da blir det mye mer direkte og hun må jo da også være mer "med". Inbiller meg at det da er lettere å finne ut hva og hvordan, det er enklere å "vri seg unna" når kommunikasjonen skjer kun pr. sms. Men det er meg da Sissi
Gjest Gitte Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 er man interessert finner man alltid et tidspunkt, om det ikke er nok tid til en hel date så ihvertfall til å møtes litt... det virker ikke som hun er veldig interessert. var sånn selv jeg hvis jeg ikke var interessert, hadde aaalltid noe å gjøre.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 En slik oppklaring trengte også jeg! Spåkvinnen sa nemlig det ville bli oss to for alltid.. :o
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 En slik oppklaring trengte også jeg! Spåkvinnen sa nemlig det ville bli oss to for alltid.. :o en spåkvinne jeg gikk til en gang sa jeg ville reise masse også. Har ikke vært et sted siden da Nei hadde jeg vært gutten her så hadde jeg ikke giddi å kastet bort tid. Det er fler søte små fisker der ute Ellers er han vel hodestups og da kan hun angre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå