Gå til innhold

Caddilac og bunad

Olympia

Anbefalte innlegg

En bekjent av sambo har en gammel,hvit caddilac som vi har spurt om å få låne på bryllupsdagen.Han sa ja,og var veldig stolt over at vi ville bruke bilen hans på vår spesielle dag.Men nå har vi jo bestemt oss for å gifte oss i bunad.Åssen går det da,bunad og caddilac??Kræsjer ikke det litt da? Er kanskje litt rar jeg,men jeg får det ikke ut av hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avstandene er så store at hest og kjerre er ikke aktuelt.Hmm,hva gjør jeg nå da?Har ikke lyst å si til den snille,gamle mannen at vi ikke vil ha bilen likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da bruker dere bilen, men pynten i bunadspreg. Kanskje med norske flagg og bjørkeløv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske flagg og bjørk høres ut som en god ide. Det kommer kanskje litt ann på bilens farge. Er den rosa ville jeg nok ha vegret meg litt icon_lol.gif

Men er det en litt mer nøytral eller mørk farge, blir det nok knallbra!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

tja.. pynt den med flagg og bjørkekvister som sagt tidligere. Det blir helt sikkert stilig!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svenskbrud

Häftigt! Flaggor och björk, band i de norska färgerna!

Urmysigt!!! Gå på den idén!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på Olympia! Kjør Cadillac og bunad! Kjør på rosa champagne fra bjørkekopper! Spis tapas av tinntallerkner. Gjør hva dere har lyst til! Vær dristig! Gjør det uventede - ha det gøy! Blås en lang marsj i om andre synes det ikke "passer". Har dere lyst til å kjøre Cadillac? Fint, så gjør det! Har dere lyst til å ha bunad i en cadillac? Jamen så gjør det da! Det er deres bryllup!

Dette gjelder alle andre bruder også: Lek litt! Tør litt! Det er ikke mange dagene det var hissige innlegg fra alle som ikke ville ha på seg at de arrangerte A4-bryllup... så ikke gjør det da vel!!! Ta vekk alle rammer - og så kan dere bestemme, velge, leke, finne frem til...

Kos dere!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Cadillac og bunad kan bli kjempeflott. Pynten man bilen på bonde-vis så blir det stilig. Bilen er jo hvir også, norske flagg passer kjempebra! Bjørk er nydelig i tillegg. Kanskje også røffe markblomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Hvit Cadilac og bunad går da helt fint det! Man har da brukt bunader på landsbygda etter at bilen kom til Norge også! Hva tror du storbonden med bygdas første bil kjørte sin datter til kirken i? Pynt den som foreslått - det blir kjempeflott! icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Da er det avgjort da,vi bruker cadillacen og pynter med flagg og bjørkeløv.Jupp,stilig skal det bli!Dere er gode å ha,takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...