Gå til innhold

Bordpynting

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kor mykje bør middagsbordet vere pynta? Vi tenkte å ha eit, eller to kubbelys ståande på zink-fat på bordet. Kor stort mellomrom er det fint å ha mellom desse? (må drive å rekne litt på kor mykje eg treng av diverse...) Har tenkt å ha eføy liggande på bordet også, held denne seg fin utan vatn? Kor mykje dekorasjonar/blomar ol. bør vi ha utanom dette? Er det nokon som har linkar til dekte bord, forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen linker desverre...syns det er alt for lite av slike ting på nettet... :-(

Men jeg tenker at man ser for seg grupper på fire eller seks personer...to og to over hverandre eller tre og tre over hverandre... Så tenker jeg at hver slik gruppe bør ha noe pynt foran seg, cirka midt i gruppen.

Da kan du jo for eksempel ha lys hos en gruppe og blomster hos neste...annehver gang...

Var dette veldig dårlig forklart kanskje...??

:oops:

Pyntet opp et bryllup i fjor, da la vi eføy bortover midten av bordene... de holdt seg fint hele kvelden... :wink:

Skrevet
Har ingen linker desverre...syns det er alt for lite av slike ting på nettet... :-(

Men jeg tenker at man ser for seg grupper på fire eller seks personer...to og to over hverandre eller tre og tre over hverandre... Så tenker jeg at hver slik gruppe bør ha noe pynt foran seg, cirka midt i gruppen.

Da kan du jo for eksempel ha lys hos en gruppe og blomster hos neste...annehver gang...

Var dette veldig dårlig forklart kanskje...??

:oops:

Pyntet opp et bryllup i fjor, da la vi eføy bortover midten av bordene... de holdt seg fint hele kvelden... :wink:

Vi skal ha det slik, altså annenhvert bord med blomster og lys. dette blir kjempebra. har sett de i noen blader.

Skrevet

Hvor får man tak i lange remser med eføy? Noen som vet?

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor får man tak i lange remser med eføy? Noen som vet?

Vi skal plukke ute.... ;) Eventuelt kjøpe nokre potteplanter som vi skal rive frå kvarandre.... :)

Skrevet

Ok. Men må det gjøres samme dagen tror du? eller kan man kanskje bare sette grenene i vann dagen før?

Gjest gjest1
Skrevet
Ok. Men må det gjøres samme dagen tror du? eller kan man kanskje bare sette grenene i vann dagen før?

Anar ikkje... Vi tenkte å prøve oss litt fram på forhånd...

Skrevet

Var i et bryllup en gang hvor de hadde creme hvit duk, kubelys og så hadde rett og slett lagt ned hvite og rosa roser strødd rundt.. var egentlig ganske stilig, og ikke så fryktelig dyrt heller!

Skrevet

Hadde de strødd roser rundt, eller bare bladene, kariannemor ?

Skrevet

Vi har kjøpt dyprøde roseblad hos lisenett,de var kjempefine :P Tenkte å strø disse rundt hvite kubbelys. Og kanskje vi legge noen røde hele roser rett på bordet med stilk og det hele.

Enkelt, flott og greit :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...