Gå til innhold

Har ganske tydelig nasobial linje fra nese til munn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lei meg, jeg merker at ansiktet mitt har rett og slett mer hud enn det trenger,  har antydning til folder rundt munnen og sånn "robotmunn", den rynken fra nese til munn er en ganske markert strek og fra siden synes jeg ansiktet mitt ser helt forferdelig ut, med en klar strek fra nese til kinn. Jeg er 30 og føler jeg nærmer meg 40 i ansiktet. Jeg ble bare så bevisst på ansiktet mitt i speilet i det siste, det er rett og slett ikke pent. Jeg vet ikke om det er alt det restylane og botox tullet som når inn, alle de perfekte ansiktene på blogger og instagram, jeg er vanligvis ganske trygg på meg selv så jeg forstår ikke hva som skjer.

Er jeg den eneste som har det sånn? Føler jeg burde smile hele tiden for å skjule den litt, da ser det mer ut som bollekinn. 

Er bare lei meg i dag, kan noen anbefale produkter eller andre tips for å stramme opp huden i ansiktet og resusere dette litt?

Ansiktet mitt minner om det øverste bildet.

aa2614f83bbed18a3c38f69173301714.jpg

Anonymkode: e3b4c...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener forresten ikke på den måten at jeg ser 40 ut, har sett masse damer i 40årene som IKKE har dette, men at jeg med mitt ansikt ser 40 ut. Har alltid hatt rundt ansikt med disse kinnene, men merker jo nå hvilken vei det går, og føler det har gått for fort. 

Hilsen ts.

Skrevet

Har samme problem! Håper du får noen gode tips. 

Jeg har tenkt at det kun er ansiktsløft som hjelper, men håper det finnes andre muligheter. 

Anonymkode: c80f9...3a3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme problem! Håper du får noen gode tips. 

Jeg har tenkt at det kun er ansiktsløft som hjelper, men håper det finnes andre muligheter. 

Jeg begynner å lure på om det er et problem for oss, eller om det er et problem fordi så mange profilerte på sosiale media gjør hva de kan for å fylle og fjerne den? Er det virkelig vi som har er problem, eller har mange kvinner dette, men velger å fikse det med fyll eller kirurgi? Er det riktig at vi bekymrer oss, liksom?

Hilsen Ts.

• Liker 1
Skrevet

Filler er det eneste som fungerer tror jeg.

Anonymkode: 9a704...d17

Skrevet

Skulle ønske jeg ikke var så selvbevisst og kritisk.

Hilsen ts.

Skrevet

Det heter nasalobial. For å prike litt 😜

Skrevet
2 minutter siden, OPIgirl skrev:

Det heter nasalobial. For å prike litt 😜

Eller nasolabial. 

Anonymkode: 4c07c...6b7

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å lure på om det er et problem for oss, eller om det er et problem fordi så mange profilerte på sosiale media gjør hva de kan for å fylle og fjerne den? Er det virkelig vi som har er problem, eller har mange kvinner dette, men velger å fikse det med fyll eller kirurgi? Er det riktig at vi bekymrer oss, liksom?

Hilsen Ts.

Litt vanskelig å si. Men mine venninner har det ikke🤷‍♀️ 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller nasolabial. 

Anonymkode: 4c07c...6b7

Det også. 

Skrevet

Filler burde hjelpe. Og/eller ansiktsløft. Jeg vurderer en eller begge.

Anonymkode: dcd75...e63

Skrevet

Jeg er 30 selv og det er som at jeg skulle skrevet dette selv. Nei as, det er livet da vettu. Rynker og alt som kommer når årene går. Helt naturlig å bli gammel. Hvis det går på selvtilliten løs. Noe det gjør i mitt tilfelle så har jeg begynt med dermaroller pluss a vitamin serum. 

Anonymkode: 64930...d60

• Liker 1
Skrevet

Kan dere hjelpe meg litt. Jeg er mann, og skjønner ikke helt hva som er problemet med noen av de to bildene. Ser ut som to superflotte damer. Leste hva ts skrev, men skjønner ikke helt hva, hvilket område som er "galt".

Anonymkode: 79be9...192

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan dere hjelpe meg litt. Jeg er mann, og skjønner ikke helt hva som er problemet med noen av de to bildene. Ser ut som to superflotte damer. Leste hva ts skrev, men skjønner ikke helt hva, hvilket område som er "galt".

Helt enig. Dette virker som et konstruert problem, med god oppbacking fra de elskede influensaerne... 

Anonymkode: c5e71...a3a

• Liker 9
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke to damer, men en.

Anonymkode: b0b28...7a3

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det og har alltid hatt det. Selv på skolebildene fra barneskolen. Hva er problemet liksom? :klo: 

Anonymkode: 037f2...0c2

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det og har alltid hatt det. Selv på skolebildene fra barneskolen. Hva er problemet liksom? :klo: 

Enig, samme her. Måte på pirk på utseende man har for tida... Bedre å godta hvordan man ser ut og fokusere på viktigere ting i livet :)

Anonymkode: 7f30b...b32

• Liker 6
Skrevet

Jeg skvatt skikkelig,ser ut som meg og jeg er 42. Men det plager meg ikke, mer at hakelinjen min er i ferd med å forsvinne. Hvor fant du disse bildene forresten?

Anonymkode: 6ceb0...fab

Skrevet
På 24.2.2019 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig lei meg, jeg merker at ansiktet mitt har rett og slett mer hud enn det trenger,  har antydning til folder rundt munnen og sånn "robotmunn", den rynken fra nese til munn er en ganske markert strek og fra siden synes jeg ansiktet mitt ser helt forferdelig ut, med en klar strek fra nese til kinn. Jeg er 30 og føler jeg nærmer meg 40 i ansiktet. Jeg ble bare så bevisst på ansiktet mitt i speilet i det siste, det er rett og slett ikke pent. Jeg vet ikke om det er alt det restylane og botox tullet som når inn, alle de perfekte ansiktene på blogger og instagram, jeg er vanligvis ganske trygg på meg selv så jeg forstår ikke hva som skjer.

Er jeg den eneste som har det sånn? Føler jeg burde smile hele tiden for å skjule den litt, da ser det mer ut som bollekinn. 

Er bare lei meg i dag, kan noen anbefale produkter eller andre tips for å stramme opp huden i ansiktet og resusere dette litt?

Ansiktet mitt minner om det øverste bildet.

Hvor fant du dette bildet ts?

Anonymkode: 6ceb0...fab

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel ikke objektivt sett et problem, dog kan man subjektivt mislike noe.

Anonymkode: dcd75...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...