AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Er jeg prippen? Har en romkamerat som kan finne på å gå rundt i enten boxer eller i bar overkropp. Synes han virker sleazy og har aldri hatt en god følelse om ham. Er det innafor å be han om å kle på seg? Anonymkode: 0d7cd...87d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Be han kle på seg, i det minste ta på en t-skjorte over. Si at han får vise hensyn når han bor i fellesskap med andre. Gå halvnaken kan man gjøre når man er alene. Anonymkode: 9ead2...bb5 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Men kom til å tenke på at jeg selv kan gå rundt i singlet og shorts da, eller "pysj" som er kort rundt lårene? Vet ikke om det er innafor å be andre kle på seg da? Anonymkode: 0d7cd...87d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Helt innafor. Hadde lett vært frekk og sagt noe ala "Gidder du slutte sprade rundt i trusa? Du er ikke hjemme hos kjæresten din eller på stranda." Anonymkode: e43a8...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Noe lignende skjedde faktisk da jeg bodde i kollektiv også. Er ett par år siden nå da. Bare at dette var en kvinne, som ikke lukket døren til rommet sitt (eller til badet) før hun begynte å kle av seg. Så jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett henne i bare trusa, uten noe som helst annet på seg. Likevel var det JEG som ble kalt ett "ekkelt kryp" bare fordi jeg tilfeldigvis kommer for eksempel inn utgangsdøren i det hun sprader rundt i bare trusa. Så tar hun NULL selvkritikk for at hun velger å gjøre dette. Det spiller ingen rolle om noen ber henne gjentatte ganger om å kle på seg, hun gjør som hun vil uansett... Anonymkode: 827a9...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Helt innafor. Hadde lett vært frekk og sagt noe ala "Gidder du slutte sprade rundt i trusa? Du er ikke hjemme hos kjæresten din eller på stranda." Anonymkode: e43a8...6c3 Kan man gå slik på stranda så burde man kunne gå slik i sitt kollektiv? Eller skal det være strengere krav for hvordan man går kledd hjemme enn i offentligheten? Anonymkode: b7a1c...d92 5
MannSor Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man gå slik på stranda så burde man kunne gå slik i sitt kollektiv? Eller skal det være strengere krav for hvordan man går kledd hjemme enn i offentligheten? Anonymkode: b7a1c...d92 På stranda er det helt naturlig å ha på seg lite klær. Man går ikke rundt i butikker i truse, bikini osv, gjør man? 4
Sensi Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 Jeg er isåfall også prippen. Liker ikke å se andre i bare undertøyet. Man kan kle på seg. En ting er hvis man løper raskt inn på badet. Det er greit. Men ikke sprade rundt, sette seg ned etc... voksne går ikke rundt i pysj eller undertøy. Så TS. Siden du reagerer på det kan du ta det opp selv om du også gjør det med pysjen din. Men på en Ok måte. Bli enige om regler. 😊
AndreasBR Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 På 24.2.2019 den 12.26, MannSor skrev: På stranda er det helt naturlig å ha på seg lite klær. Man går ikke rundt i butikker i truse, bikini osv, gjør man? Vel, nå er man jo født naken, så hva er mer naturlig enn deT?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #10 Skrevet 14. mars 2019 På 10.3.2019 den 19.02, AndreasBR skrev: Vel, nå er man jo født naken, så hva er mer naturlig enn deT? Kan vel like godt gå med tissen hengende, hvis man skal tenke sånn. Anonymkode: 89665...a22
AndreasBR Skrevet 14. mars 2019 #11 Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan vel like godt gå med tissen hengende, hvis man skal tenke sånn. Anonymkode: 89665...a22 Haha Ja egentlig... Om noen vil titte inn gjennom vinduet så sier jo det mest om dem..
HalldirV2 Skrevet 14. mars 2019 #12 Skrevet 14. mars 2019 På 24.2.2019 den 12.26, MannSor skrev: På stranda er det helt naturlig å ha på seg lite klær. Man går ikke rundt i butikker i truse, bikini osv, gjør man? Nå er ikke ens eget hjem synonymt med en butikk heller. Dessuten går Ts rundt lettkledd selv. Skal man klage på at andre går lettkledde bør man kle på seg selv først. 3
AndreasBR Skrevet 14. mars 2019 #13 Skrevet 14. mars 2019 På 24.2.2019 den 12.26, MannSor skrev: Man går ikke rundt i butikker i truse, bikini osv, gjør man? Du har tydligvis ikke sett folk på sommeren... Jo, folk går inn i butikker kledd i MYE rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå