AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Jeg har lenge tenkt på å begynne å trene på treningsstudio, men har alltid feiget ut av diverse grunner som jeg senere har innsett at er bullshit. Derfor møtte jeg frykten min og meldte meg inn og har trent et par ganger. Selvfølgelig leste jeg litt om hva som irriterer folk på treningssenter før jeg gikk for å ikke fremstå som en dust. Jeg leste at folk irriterer seg over andre som ikke tørker av aparatene de bruker, derfor tenkte jeg å ta med et lite håndkle til å tørke av etter meg. Men ved treningssenteret jeg går på har jeg ikke sett noen andre gjøre dette. Så hva gjør dere? føler meg rimelig dust som spør men vil ikke skille meg ut og takker for innspill. Anonymkode: 0b05e...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Står det ikke flasker med spray og papir tilgjengelig for å tørke apparater etter bruk? Det har det gjort på alle treningssenter jeg har vært på. Anonymkode: 5d2cd...2d0 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Har ikke sett det, og hvis det har vært det har jeg ikke observert at noen andre bruker det. Kan det være få sprayflasker per etasje eller hva er vanlig? Anonymkode: 0b05e...c5e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett det, og hvis det har vært det har jeg ikke observert at noen andre bruker det. Kan det være få sprayflasker per etasje eller hva er vanlig? Anonymkode: 0b05e...c5e Jeg vasker alltid av benker og apparater med papir og spray. Har ikke tenkt over om det er flere som gjør det. Men jeg gjør nå det. Anonymkode: 3318a...253 1
OhGawdNo Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Sandaler i dusjen. Diverse former for fotsopp er ganske så hissige og har også begynt å bli resistente. Resten kan du med fordel ignorere.
Gjest Raggy Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 På mitt senter er det ikke vaskesaker så ingen bruker det på utstyret. Det er hånd-desinfiserende middel som jeg bruker før trening. Det er ganske ekkelt men jeg har overlevd med det i noen år Vasker alltid hendene godt rett etter trening. Så her er det ulik praksis..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 Ingen spørsmål er dumme. Syns heller det er bra du ønsker å vite 😁 der jeg trener er det papir og sprayflasker tilgjengelig flere steder i studioet. Jeg sprayer på og tørker av, spesielt på mølla og hvis jeg sitter og svetter på et apparat. Håndkle bruker jeg bare til å tørke min egen svette 💦 Anonymkode: 7747b...ddf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 kom akkurat tilbake fra trening, fant sprayen og papir når jeg var der denne gangen. Men fulgte litt med og la merke til at ca 2/10 som trente ved aparatene ftørket etter seg. Heeh😯 Anonymkode: 0b05e...c5e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #9 Skrevet 24. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: kom akkurat tilbake fra trening, fant sprayen og papir når jeg var der denne gangen. Men fulgte litt med og la merke til at ca 2/10 som trente ved aparatene ftørket etter seg. Heeh😯 Anonymkode: 0b05e...c5e Ja, uff😵 de fleste driter i det, dessverre. Frustrerende for meg og de andre som gidder å legge en effort i det. Irriterer meg også med dem som går inn i garderoben med skitne utesko. Vi har blå plastposer vi skal trekke over skoene før vi kommer inn, men ikke alle gidder det. Litt ekkelt for oss som liker å dusje etterpå Anonymkode: 7747b...ddf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #10 Skrevet 24. februar 2019 Der jeg trener er det svært få som tørker av apparatene. Spesielt irriterende at ikke en gang PT sørger for at de som trener med dem tørker av... jeg har lest om hva som vokser i bakterieprøver fra håndtak på treningsapparater, og det er skikkelig nasty saker. Folk vasker tydeligvis ikke hendene sine etter at de har vært på do heller. Jeg har derfor begynt å vaske av apparatet FØR jeg bruker det. Anonymkode: a482e...1f1
Gjest Skrevet 24. februar 2019 #11 Skrevet 24. februar 2019 Jeg tar minimalt på apparatene og vasker bare for over håndtak om jeg må. Verste jeg vet er de som bruker apparatene, svetter som pokker og så lar de være våte etterpå på ryggpartiene 🤔
Horten Market Skrevet 24. februar 2019 #12 Skrevet 24. februar 2019 Vaske av etter seg gjør man bare om man svetter. De færreste gjør det. Selv benytter jeg en håndduk der hodet kommer i kontakt med apparatet (type benkpress). Bruk treningshansker. Lange benklær. Og ikke gå barbent ... Rydd etter deg, alltid. Når du forlater apparatet, så skal vektskivene av. Har du svettet eller griset, så er dette også rette tid å tørke av. Stønne kan du gjøre på soverommet. Hvis du totalt mangler sosial intelligens, så bare slipp vektene i gulvet så alle skvetter til. Alle har vært nybegynnere, vi vet hvordan det er. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #13 Skrevet 24. februar 2019 Jeg vasker som regel både før og etter trening. En ting er svette, det er ekkelt, men det gjør meg ikke syk. Alle bakteriene på hendene etter dårlig håndvask derimot, kan gi litt av hvert. Bruker også antibac ivrig, og vasker hendene godt både før og etter trening. Anonymkode: 176ee...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå