AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Jeg er ni dager over eggløsning nå. I natt og i dag tidlig var det litt lyserødt/brunt på papiret når jeg hadde vært på toalettet. Kan dette være festeblødning eller kommer det mer blod da? Jeg venter ikke mensen før om 6-7 dager og pleier ikke å ha noe spotting så mange dager før. Det kan komme litt to dager før. Noen som vet? Anonymkode: 0763f...539
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Du, det er faktisk en million identiske innlegg her på forumet (og sikkert ellers på internett) om dette temaet. "Noen som vet?" Hvordan kan noen vite hva som gjelder akkurat deg og hva som foregår i DIN kropp nå? Hvordan kan noen vite hvorfor du har flekker på dopapiret? NEI, det er ikke mulig for noen å vite. Anbefaler at du leser noen av alle de andre trådene om akkurat det samme her. Anonymkode: 3af49...0be 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, det er faktisk en million identiske innlegg her på forumet (og sikkert ellers på internett) om dette temaet. "Noen som vet?" Hvordan kan noen vite hva som gjelder akkurat deg og hva som foregår i DIN kropp nå? Hvordan kan noen vite hvorfor du har flekker på dopapiret? NEI, det er ikke mulig for noen å vite. Anbefaler at du leser noen av alle de andre trådene om akkurat det samme her. Anonymkode: 3af49...0be Ut i fra det jeg leser, så er ofte festeblødninger større. Men jeg spør her for å høre om noen andre har opplevd bare bittelitt blod og at det har vært en festeblødning. Eller kanskje noen kan si med sikkerhet at en slik blødning skal være større. Omtrent alle innleggene som skrives her kan man google seg til og har vært spurt om tidligere TS Anonymkode: 0763f...539 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, det er faktisk en million identiske innlegg her på forumet (og sikkert ellers på internett) om dette temaet. "Noen som vet?" Hvordan kan noen vite hva som gjelder akkurat deg og hva som foregår i DIN kropp nå? Hvordan kan noen vite hvorfor du har flekker på dopapiret? NEI, det er ikke mulig for noen å vite. Anbefaler at du leser noen av alle de andre trådene om akkurat det samme her. Anonymkode: 3af49...0be Nei men da trenger man egentlig ikke å starte nye tråder i det hele tatt da, da de fleste spørsmål er stilt og svart på flere ganger. Anonymkode: 750bc...ba3 2
Mistenksom Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Bare spør i vei TS 😊 Alle har samme rett til å holde liv i forumet. Hadde vært kjedelig om alle skulle funnet svar på tidligere tråder 😉 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, det er faktisk en million identiske innlegg her på forumet (og sikkert ellers på internett) om dette temaet. "Noen som vet?" Hvordan kan noen vite hva som gjelder akkurat deg og hva som foregår i DIN kropp nå? Hvordan kan noen vite hvorfor du har flekker på dopapiret? NEI, det er ikke mulig for noen å vite. Anbefaler at du leser noen av alle de andre trådene om akkurat det samme her. Anonymkode: 3af49...0be Snakk om å ha stått opp på feil bein - håper ikke du er like ufin mot folk til vanlig! TS: jeg har vært gravid to ganger. Første gang fikk jeg først litt rosa utflod ca en uke DPO. Et par dager senere fikk jeg mer spotting/blødning (rødt og brunt), men ikke i nærheten av vanlig mensen. Sluttet helt å blø rundt fire dager før IKM. Svangerskapet endte dessverre i MA i uke 10. Jeg fant nylig ut at jeg er gravid igjen (5 uker i dag). Denne gangen fikk jeg kun en liten blødning ved samleie på dag 4 og 6 etter DPO. Lite blod og kun rett etter samleiene. Selvfølgelig vanskelig å si om det er festeblødning du har hatt - håper tiden går raskt og at det ender med resultatet du håper på😊 Anonymkode: 76d17...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å ha stått opp på feil bein - håper ikke du er like ufin mot folk til vanlig! TS: jeg har vært gravid to ganger. Første gang fikk jeg først litt rosa utflod ca en uke DPO. Et par dager senere fikk jeg mer spotting/blødning (rødt og brunt), men ikke i nærheten av vanlig mensen. Sluttet helt å blø rundt fire dager før IKM. Svangerskapet endte dessverre i MA i uke 10. Jeg fant nylig ut at jeg er gravid igjen (5 uker i dag). Denne gangen fikk jeg kun en liten blødning ved samleie på dag 4 og 6 etter DPO. Lite blod og kun rett etter samleiene. Selvfølgelig vanskelig å si om det er festeblødning du har hatt - håper tiden går raskt og at det ender med resultatet du håper på😊 Anonymkode: 76d17...4dc Takk for svar og gratulerer med graviditeten 🙂 TS Anonymkode: 0763f...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå