Gå til innhold

vondt å puste nå, berolige meg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har vondt for å dra pusten dypt inn, og å svelge..som om det er noe ned i luftveiene mellom brystene..kjennes ut som spenninger..var på spinning i dag, og det gikk litt hardt for seg..føltes helt merkelig etterpå på venstre side av brystet, hadde rett og slett hold, slik man får i siden..og en slags surkling i lungen følte jeg det som! er i tillegg ekstremt trøtt og sløv..begynte å lese om lungeembolisme, og symtomene stemmer (såklart)..svimling har jeg hatt også,tidligere..nei off..trenger beroligelse om at dette må være muskelspenninger..har aldri følt lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Dette er ikke uvanlig når man tar i litt ekstra hardt under en treningsøkt. Jeg vil tro du bare har strekt deg, som man gjør ofte under trening og blir støl etterpå.

Muskler har man over alt vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine
Astma? Når jeg har anstrengelses-astma' date= kan det føles slik.

Jeg har også astma og det hender jeg er litt slapp med medisineringen. :oops: Da føles det også slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk pusteproblemer i fjor...var helt grusomt. Gikk omsider til lege..og han henviste meg videre til kiropraktor. Kiropraktor ga meg et skikkelig dytt i ryggen..og viola...jeg var bra igjen. Fordi jeg hadde brukt musklene veldig mye over en periode trykket de sammen hele brystkassen.

Jeg ble også redd når pusteproblemene oppstod...og skremte meg nok opp enda mer av å lese legebøker og nettsider om lignende problemet...også var det helt ufarlig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk greensky! hadde aldri hørt om dette før, men det var/er nok det jeg har/hadde :) bare dårlig kondis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...