AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Noen som vet hvor mye røre jeg skal lage da? Sliter litt med å finne en oppskrift! Anonymkode: 04c52...bb2
Cata Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Ta en vanlig oppskrift og regn volum i springform kontra brødform og så skalerer du bare ned mengden av ingredienser? Eneste jeg kan se kan bli litt krøkkete er å beregne steketiden, men da får du prøve med en kakepinne.
Brunhilde Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som vet hvor mye røre jeg skal lage da? Sliter litt med å finne en oppskrift! Anonymkode: 04c52...bb2 Dette var det aller første treffet da jeg googlet "sukkerbrød i brødform" 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, Brunhilde skrev: Dette var det aller første treffet da jeg googlet "sukkerbrød i brødform" Haha ja det var den jeg fant også. Jeg pleier ikke å bruke vann og potetmel i sukkerbrød. Anonymkode: 04c52...bb2
Brunhilde Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 (endret) Hvorfor ikke? Potetmel er helt vanlig å bruke Det er jeg vokst opp med. (Og hvis vann (1 hel spiseskje) er problemet, så burde du ha skrevet "strever med å finne en oppskrift jeg VIL bruke...) Endret 24. februar 2019 av Brunhilde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå