Gå til innhold

Skjermtid - hvor mye tid bruker du på mobilen i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får rapport på telefonen om hvir mye skjermtid jeg har brukt. Denne uken fikk jeg 6,5 timer. Hva med dere? Er 6 timer mye eller lite? 

Anonymkode: a35a8...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke veldig mye. Mindre enn en time om dagen. 

Det kommer også an på hva du bruker mobilen til, og om det går utover andre aktiviteter. 

Hvordan ser du hvor mye tid du bruker? 

Skrevet

Jeg bruker 2,5 timer per dag. Jeg synes det er ganske mye, men utenom jobb bruker jeg lite tid på pc. Noen dager er det en del spill, sosiale medier og nyheter, andre dager er det bare praktiske ting. Jeg har sagt ja til iPhone om å få rapport hver uke. 

Anonymkode: a8780...11e

Skrevet

Jeg ligger på ca 5,5 t per dag, men det inkluderer Storytel til og fra jobb. Men synes allikevel jeg oppholder meg litt for mye på mobilen! Litt wake-up call etter jeg fikk skjerm-tid oppdatering!

Anonymkode: fa9ee...e3b

Skrevet

Er det en gratis app man kan bruke? 

Anonymkode: 9cf9b...083

Skrevet

Sjekket nå.... 40 timer den siste uken... 😱 fytti katta! Mye mindre forje uke. Er høygravid og legger meg kl 19.00 med de minste. Sitter på telefonen til jeg sovner, men det er fortsatt ikke en god nok unnskyldning 😕

bruker telefonen minimalt på dagen...

Anonymkode: 6471f...498

Skrevet

Ca 3 timer per dag. Vi hører podcast hver kveld før vi legger oss, så mesteparten er nok det.
I tillegg er både jeg og min mor alvorlig syke så vi snakker nok litt mer per telefon enn det som er "vanlig".

Utover det tipper jeg at jeg bruker ca 10-30 min per dag kanskje på sosiale medier inkl. holde kontakt med venner etc på messenger.

Anonymkode: 20618...4b0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en gratis app man kan bruke? 

iPhone har fått en fane under innstillinger som heter «skjermtid» her får du opp detaljert informasjon om hvordan du bruker tiden din på telefonen.

Skrevet

Jeg har ca 2 timer per dag den siste uka... Synes det var litt mye:hakeslepp:

Tror ikke podcast regnes som skjermtid (skjermen er jo ikke på!) , for jeg hører mye podcast!

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

iPhone har fått en fane under innstillinger som heter «skjermtid» her får du opp detaljert informasjon om hvordan du bruker tiden din på telefonen.

Har Samsung galaxy s9, finner ikke noe sånt på den..... noen som vet om det er? Evt gratis app?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...