Gå til innhold

Ørtende kuketråd

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere være så snill å slutte med alle disse tulletrådene om lengden på penis. Det gir bare de som har en normal penis unødvendig dårlig selvtillit.      Normale kvinner foretrekker en normal penis som ca. 94 % av jordens befolkning har.  Ulempen for de med 15 cm og mer er at det er mange kvinner som ikke kan ha hele penisen inni seg.  For da kan de bunne som gjør skikkelig vondt for mange.  Det er ikke deilig vondt. Men stikk motsatt.  

Det er bare ca. 3 % av menn som har en en stiv penis som er mindre enn 10 cm og 3 % som har en penis som mer enn 17 cm.  Normale jenter som er normale nedentil foretrekker en normal penis.    

Ingen peniser er like. Hvor stor en penis blir er mye gener og hvor mye blod den klarer å pumpe inn når penisen blir stiv.  Normal kan en ikke se på en slapp penis om den blir 12 eller 17 cm når den er stiv.   

Dette er diagram med lengden på penisen fra 17 forskjellige studier med ca 15000 forskjellige menn. 

4273065.jpg.2057cd21d11a15142b2e1beabadab004.jpg

Anonymkode: 34fb7...510

TS her.  Tusen takk for et saftig godt innlegg! Grunnen til at jeg åpnet ts'en var at jeg også blir frustrert av disse abnorm penistrådene. Mange er startet av trollmenn, tror jeg og noen kvinner dilter etter.  Venter spent på den ørtiogente kuktråden. Håper den kommer fra en kvinne.  😍

Anonymkode: 3abc6...811

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...