Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei! Har fulgt med på forumet her en stund for å «forberede» meg på å selv prøve å bli gravid. Jeg og kjæresten min er inne i 1 pp nå. Synes egentlig ikke det lover så bra for grafen min i ff er helt på viddene og idag fikk jeg noe jeg tror er en skyggestrek på gtest. Trenger hjelp av noen kloke damer for å forstå meg på dette...
Bilder: 

8A672C7C-99CE-4671-A1E5-5563F5DA92E6.jpeg

264607A3-EECC-4B8C-AA05-A2193CA5DABF.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test igjen om noen dager. Jeg har fått mange slike, og da har jeg ikke vært gravid.

Skrevet

Skal være enig i at grafen er helt på viddene, ingen eggløsning synlig der i hvert fall 🤨

Skrevet

Ja, sant?! Fatter ikke hvordan det er mulig😂 Men kaaaan jeg ha hatt eggløsning på CD15??

Skrevet

Ville gjetta at eggløsning eventuelt var CD 15-16, og synkende temperatur nå tyder på at mensen er rett rundt hjørnet. Men vanskelig å si. Om dette er PP1, hva slags prevensjon brukte dere tidligere? Veldig vanlig at det tar ei stund å få tilbake eggløsning etter å ha gått på hormonprevensjon.

Ville tolka graviditetstesten som negativ.

Anonymkode: 9b0d8...80d

Skrevet

Sluttet på p-piller for ca. 6 mnd siden, de andre syklusene har ff registrert eggløsning mellom CD15-25, så litt uregelmessig kan man vel si at det er😂 Grunnen til at jeg testet idag er at ff satte kryss på CD15/16, men det forsvant for et par dager siden. Sikkert pga lave temperaturer... 

Skrevet

Eggløsning kan ha vært på dag 15 :) vanskelig å si når de syv siste temperaturene ikke er tatt til samme tid som de tidligere i syklusen 😬 evt veldig kort lutealfase? 🤨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...