Gå til innhold

69

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker 69,men mannen kommer bedre til hvis han ligger med hodet mellom lårene,synes vi. Aberet er at det da er vanskelig å gjøre noe med kuken hans. Noen gode tips? 

Anonymkode: 9e623...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puter

Anonymkode: 013c2...f1e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puter

Hvor? 

Skrevet

Under hodet hans. Mellom bena hans, under hofta hans. Under hodet ditt? Der det passer seg. Kommer an på kropper og hvor myk seng og alt, vær kreative og ha det gøy! Er jo søndag og greier🙌🏻

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under hodet hans. Mellom bena hans, under hofta hans. Under hodet ditt? Der det passer seg. Kommer an på kropper og hvor myk seng og alt, vær kreative og ha det gøy! Er jo søndag og greier🙌🏻

😄 Jepp! 

Skrevet

Han liker ikke at dama sitter med underlivet over ansiktet hans. Sier han føler seg kvalt. 

Skrevet

Jeg finner det enklest når begge ligger litt på siden.

Anonymkode: 50caa...84c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner det enklest når begge ligger litt på siden.

Anonymkode: 50caa...84c

Jada, men da kommer han ikke så lett til med tunga i vulva, er vår erfaring. 

• Liker 1
Skrevet

Skal jeg slikke dama liker jeg å konsentrere meg om det. Blir for mye å tenke på samtidig hvis hun skal suge samtidig mens jeg slikker.😅 Du vet menn konsentrerer seg best om en ting av gangen😂

Anonymkode: c2551...3cd

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg slikke dama liker jeg å konsentrere meg om det. Blir for mye å tenke på samtidig hvis hun skal suge samtidig mens jeg slikker.😅 Du vet menn konsentrerer seg best om en ting av gangen😂

Anonymkode: c2551...3cd

Godt ikke alle menn er som deg, da.  ๏_๏

• Liker 1
Skrevet

Håper noen har noen gode tips for denne stillingen blir jeg heller aldri klok på.

Jg klarer ikke å nyte å bli slikket mens jeg heiser meg opp og ned for å suge (jeg ligger oppå han). Klarer ikke å nyte noe når jeg må «jobbe» sånn samtidig. utrolig overvurdert stilling etter min mening 😂  eller så er jeg elendig multitasker.

Anonymkode: ec04b...50e

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen har noen gode tips for denne stillingen blir jeg heller aldri klok på.

Jg klarer ikke å nyte å bli slikket mens jeg heiser meg opp og ned for å suge (jeg ligger oppå han). Klarer ikke å nyte noe når jeg må «jobbe» sånn samtidig. utrolig overvurdert stilling etter min mening 😂  eller så er jeg elendig multitasker.

Anonymkode: ec04b...50e

Vi er vel alle ulike også på dette området. Forstår deg. Synes også det er oppskrytt med 69. Når den ene suger/slikker kan den andre hendene.  😄

Skrevet (endret)

Kan ikke tenke meg noe mer jævla usexy enn 69. Takk, Gud for at jeg slipper dette krampeaktig masete scenarioet. 

Endret av Perle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...