AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Noen som vet hvordan en kan unngå å kjenne ubehag innerst inne når en har samleie, men allikevel ha følelsen av å være fylt helt opp? Anonymkode: cb1a5...8d2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 1. Kjenn etter hvilken vei krona ligger. Ligger den normalt, innenfor, G-punktet, så er stillinger der mannen ligger høyt i misjonær og lavt i doggy. Det er min erfaring med 23 cm lang. 2. Er krona ute av stilling så er det relativt. Lurt å kjenne etter, eventuelt snakke med gynekolog eller spesialisert fysioterapeut. 3. Hos oss er der best å ta det rolig, der fokuset er gradvis dypere, i rolig tempo, med vugging og stimulering av bryster og klitoris. Hun får da ikke vondt og kommer uten å være redd for å få støt i bunn og livmorskrone. Trygghet gjør at hun kan fokusere på opplevelsen av å bli fylt opp og effekten av klitoris og bryster. Hun oppnår da både vaginale og klitoris orgasmer, de følger som perler på en snor. Anonymkode: 97288...60f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Kjenn etter hvilken vei krona ligger. Ligger den normalt, innenfor, G-punktet, så er stillinger der mannen ligger høyt i misjonær og lavt i doggy. Det er min erfaring med 23 cm lang. 2. Er krona ute av stilling så er det relativt. Lurt å kjenne etter, eventuelt snakke med gynekolog eller spesialisert fysioterapeut. 3. Hos oss er der best å ta det rolig, der fokuset er gradvis dypere, i rolig tempo, med vugging og stimulering av bryster og klitoris. Hun får da ikke vondt og kommer uten å være redd for å få støt i bunn og livmorskrone. Trygghet gjør at hun kan fokusere på opplevelsen av å bli fylt opp og effekten av klitoris og bryster. Hun oppnår da både vaginale og klitoris orgasmer, de følger som perler på en snor. Anonymkode: 97288...60f Ja, men du er jo vant med en usedvanlig lang penis. Den hadde nok vært besværlig for meg. Anonymkode: cb1a5...8d2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men du er jo vant med en usedvanlig lang penis. Den hadde nok vært besværlig for meg. Anonymkode: cb1a5...8d2 Jeg som svarte er mann. Anonymkode: 97288...60f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Tror det kommer helt an på formen på mannen, og plassering av rappen.. Hos oss liker jeg stillinger bakfra, enten at jeg som dame ligger eller står på kne, men alltid med beina mine mellom hans. Da kan han knulle meg hardt, men jeg kontrollerer med lårene og rompa hvor dypt han komme 😍 ved å svaie i ryggen kommer han også lettere forbi tappen, men tror min er lav da.. Det å bli fylt opp er, for meg, egentlig mer en følelse av å bli tatt hardt, at jeg kjenner i åpninga at han støter hardt. Innvendig kjenner jeg ikke så mye egnetlig, annet når det blir vondt 😛 Anonymkode: 35b10...75d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som svarte er mann. Anonymkode: 97288...60f Da aner du lite om kvinner, skjønner jeg. 😠 Anonymkode: cb1a5...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da aner du lite om kvinner, skjønner jeg. 😠 Anonymkode: cb1a5...8d2 Utdyp din påstand. Anonymkode: 97288...60f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #8 Skrevet 25. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdyp din påstand. Anonymkode: 97288...60f Gidder ikke krangle på mandagsmorgenen. Har deiligere planer. 😉 Anonymkode: cb1a5...8d2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #9 Skrevet 25. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke krangle på mandagsmorgenen. Har deiligere planer. 😉 Anonymkode: cb1a5...8d2 Feig. Anonymkode: 97288...60f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feig. Anonymkode: 97288...60f Nei. Kåt. 😁 Anonymkode: cb1a5...8d2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #11 Skrevet 25. februar 2019 Du avsporer tråden. Ditt innlegg bør derfor slettes. Anonymkode: 97288...60f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #12 Skrevet 25. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da aner du lite om kvinner, skjønner jeg. 😠 Anonymkode: cb1a5...8d2 Jeg synes han har et saklig svar som jeg kjenner meg igjen i i den delen av syklusen min der livmortappen kommer langt ned. Begynne rolig til alle deler av kroppen er kåt og klar. Trygghet på at det ikke blir vondt og at jeg har kontroll må til for å ha det godt. Når alt det er på plass er det lite som er vondt. (Jeg har ikke satt meg inn i hvor mange cm som er langt eller tykt, merker bare at støt på livmortapp er ubehagelig uten oppvarming.) Anonymkode: 46b40...533 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #13 Skrevet 25. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes han har et saklig svar som jeg kjenner meg igjen i i den delen av syklusen min der livmortappen kommer langt ned. Begynne rolig til alle deler av kroppen er kåt og klar. Trygghet på at det ikke blir vondt og at jeg har kontroll må til for å ha det godt. Når alt det er på plass er det lite som er vondt. (Jeg har ikke satt meg inn i hvor mange cm som er langt eller tykt, merker bare at støt på livmortapp er ubehagelig uten oppvarming.) Anonymkode: 46b40...533 Ja, alle vet at støt mot livmorstappen kan være vondt. Det jeg mente var at slikt må kvinner fortelle om, slik som du gjør nå, og ikke en mann som skryter av utstyret sitt og som mener han er perfekt. ●︿● Anonymkode: cb1a5...8d2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #14 Skrevet 25. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes han har et saklig svar som jeg kjenner meg igjen i i den delen av syklusen min der livmortappen kommer langt ned. Begynne rolig til alle deler av kroppen er kåt og klar. Trygghet på at det ikke blir vondt og at jeg har kontroll må til for å ha det godt. Når alt det er på plass er det lite som er vondt. (Jeg har ikke satt meg inn i hvor mange cm som er langt eller tykt, merker bare at støt på livmortapp er ubehagelig uten oppvarming.) Anonymkode: 46b40...533 Jojo, men saklig holder ikke.... Det var jo en mann som svarte og da skal det være automatikk i at det kastes en bøtte dritt som første respons 🤣 Anonymkode: 160d1...850
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #15 Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, alle vet at støt mot livmorstappen kan være vondt. Det jeg mente var at slikt må kvinner fortelle om, slik som du gjør nå, og ikke en mann som skryter av utstyret sitt og som mener han er perfekt. ●︿● Anonymkode: cb1a5...8d2 Hvordan i alle dager greide du å dra den slutningen der av den erfaringen den stakkars mannen prøvde å dele fra sitt parforhold? 😆 Anonymkode: 160d1...850 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #16 Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager greide du å dra den slutningen der av den erfaringen den stakkars mannen prøvde å dele fra sitt parforhold? 😆 Anonymkode: 160d1...850 Mye aggresjon er tegn på manglende vett. Mulig frustrert. En får vise tålmodighet og være overbærende mot vist mannshat. Anonymkode: 97288...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå