AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #21 Skrevet 24. februar 2019 Jeg skriver alltid en anmeldelse på hoteller jeg har bodd på, og er selvfølgelig ærlig. Jeg prøver også å tenke på hvordan andre kan oppfatte stedet. F.eks bryr ikke jeg meg om det er støy fra trafikk/ uteliv, men nevner det alltid dersom det er mye støy i omgivelsene ettersom jeg vet at mange sliter med å sove da. Anonymkode: c7b97...fe4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #22 Skrevet 24. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver alltid en anmeldelse på hoteller jeg har bodd på Jeg skriver aldri hotell- og restaurantanmeldelser, for jeg synes at overnattingen og måltidet er en så ubetydelig detalj at jeg ikke finner det bryet verdt. Jeg både sovner og får fylt vomma uansett, og da er jeg fornøyd (om ikke prisen er helt sinnssyk, men det vet en jo i forkant). Så slike anmeldelser er verdiløse for meg, og derfor vil jeg heller ikke skrive noen selv. Anonymkode: 7dba8...905
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #23 Skrevet 24. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver aldri hotell- og restaurantanmeldelser, for jeg synes at overnattingen og måltidet er en så ubetydelig detalj at jeg ikke finner det bryet verdt. Jeg både sovner og får fylt vomma uansett, og da er jeg fornøyd (om ikke prisen er helt sinnssyk, men det vet en jo i forkant). Så slike anmeldelser er verdiløse for meg, og derfor vil jeg heller ikke skrive noen selv. Anonymkode: 7dba8...905 Det viser jo bare hvor forskjellige folk er 😊 For meg er overnattingsstedet og mat en svært viktig del av en ferie/reise. Jeg bruker derfor myyye tid på å finne de rette stedene. Jeg gidder ikke bruke penger på verken dårlige hotellet eller dårlig mat. Ts Anonymkode: 5a073...34a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå