Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i et samlivsbrudd og har grått så mye de siste ukene, at jeg har fått mørke poser under øynene. 

Jeg synes concealer er vanskelig, synes ofte de gir meg rynker under øynene. Men tar gjerne imot tips til en som ikke blir sånn «tørr» og rynkete. 

Er det noe annet jeg kan gjøre for å bedre situasjonen? Føler jeg ser helt jævlig ut. 

Info: Jeg er 40 år, bruker foundation, pudder og rouge hver dag. 

Anonymkode: b0f76...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, sender deg en god klem 💕 

Hudpleien er aller viktigst. Anbefaler en god øyekrem! Bruk denne både før du legger deg og når du står opp. Finnes for eksempel øyekremer som «lysner», disse er god på morgenen. Så kan du evnt bruke en anti age på kvelden som minsker linjer. Dette vil gjøre at concealeren ser bedre ut!

Skrevet
2 timer siden, Wera1 skrev:

Først og fremst, sender deg en god klem 💕 

Hudpleien er aller viktigst. Anbefaler en god øyekrem! Bruk denne både før du legger deg og når du står opp. Finnes for eksempel øyekremer som «lysner», disse er god på morgenen. Så kan du evnt bruke en anti age på kvelden som minsker linjer. Dette vil gjøre at concealeren ser bedre ut!

Hjertelig takk. ❤️ Både for klem og gode råd. ❤️

Jeg skal gå til parfymeri og be om en øyekrem som lysner, som du sier. Si fra hvis du kommer på et konkret navn. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjertelig takk. ❤️ Både for klem og gode råd. ❤️

Jeg skal gå til parfymeri og be om en øyekrem som lysner, som du sier. Si fra hvis du kommer på et konkret navn. 

Jeg er veldig glad i Ole Henriksen sin «banana cream» til bruk på morgenen! ☺️

Skrevet

❤️  Har også hørt mye positivt om Banana bright cream. En lege sa en gang på TV at det eneste som hjelper mot mørke ringer er kaffein. Tror The Ordinary kan en en krem som inneholder det. 

Anonymkode: d01b5...77e

Skrevet

Takk for tips! 😊

Skrevet

No7 Protect and Perfect Intense Advanced Serum

Skal visstnok være et bra produkt mot mørke ringer under øynene.  På tilbud hos boots apotek nå

Skrevet

Et tips jeg bruker om vinteren er å smøre inn ørlite olje under øynene etter øyekremen før jeg legger meg, Jeg bruker bare mandeloje.  Kan brukes på dagtid før concealer også men bare ørlite grann.  Et concealertips er Maybelline Age rewind. Jeg bruker fargen light nå, er perfekt når jeg er litt vinterblek.  River av svampen og bare vrir opp så mye jeg skal ha, jobber den inn med fuktet beautyblender og setter med ørlite pudder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...