Gå til innhold

Internettside?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til nettstedet www.deppa.com her?

Jeg var bruker der i over to år, og plutselig ble jeg utestengt uten å vite hvorfor. Har sendt flere mailer til admin. men har ikke fått noe svar på hva jeg har gjort noe galt. ? Og hvorfor? Jeg skjønner ikke hvorfor ingen vil ha meg. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg blir utestengt.

Jeg er liksom så avhengig av www.deppa.com. Og liker meg veldig godt der, og nå er jeg krenket og lei meg fordi de ikke vil ha meg som medlem. Hvis jeg bare kunne få vite hvorfor så kunne jeg forbedret meg. Jeg vet jeg ikke er perfekt, jeg vet at jeg gjør masse feil, men det er greit å vite hva jeg har gjort.

Jeg ble bare enda mere depremert nå jeg. Siden de ikke vil ha meg som medlem. Er det det som er meningen? Trodde man skulle få støtte og sånn, men jeg bare opplever helt motsatt.

Jeg er helt knust. Knust i tusen biter.

Også hadde jeg skrevet masse dagbøker der inne på www.deppa.com og nå får jeg ikke lest de heller..

Er det noen som er bruker der? Er det noen som vet? Er det noen som kjenner admin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høres da ikke godt ut?

Hva jeg vet, er at administrator for slike nettsider ofte er fungerende for fler og kansje ikke leser post for respektive nettsted regelmessig. At det derfor kan gå litt tid.

Dersom du mener å ikke ha blitt gitt beskjed om noe 'galt' på forrhånd - så tror jeg nok det er noe galt med bruker-profilen din. Dersom ikke, synes jeg det høres ut som et lite ok sted?

Men som sagt, jeg tittet inn der nå - det hele ser pro. ut - så det blir nok rettet. Inget å bli lei seg for enn så lenge. Gi det litt tid :)

Skrevet

Unnskyld. Jeg skrev internettadressen veldig ofte. Det var ikke meningen. Unnskyld. Jeg bare skrev uten å tenke over at det ble en link og at jeg skrev den så ofte. Unnskyld meg altså.

Skrevet

Jeg fikk et svar. Det var pga. at jeg var så negativ. Men er ikke deppa en kanal man kan være negativ?? Også ødla jeg visst stemmningen på chatten. Ingen vil ha meg. Jeg er knust og ulykkelig. Og nå gråter jeg som bare det. Tårene renner og renner. Hvilken kanal kan jeg være på nå?

Deppa er vell en kanal man kan få støtte og oppmuntring, ikke å bli krenget og knust ved å bli kastet ut?

Kanskje deppa kanalen får det bedre uten meg som bare ødelegger.?

Hilsen negative meg som liksom ødelegger hele stemningen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Administrator for det nettstedet er bare en liten guttepjokk på 17-18 år som selv sliter med depresjoner. Så ikke tro at det er en hel bunch med voksne mennesker som ikke vil ha deg der. Han pjokken er litt sær.. Ikke ta deg nær av det du! :)

Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Jeg sendte en melding til admin. rett etterpå, men har ikke fått svar. Og det er nesten to uker siden. Også har jeg liksom ikke lyst til å mase heller. Hvis de ikke vil ha negative meg som ødelegger så kanskje forumet har det bedre uten meg. Jeg synes det er synd på forumet som hadde meg som medlem, siden jeg bare var i veien. Og gjorde alt galt.

Men jeg savner deppa.com kanalen jeg. Jeg var medlem der i to år, og brukte siden ofte. Nesten hver eneste dag, og ble litt kjent med noen der, Også plutselig ble jeg bare kastet ut, uten noen advarsler. Merkelig. Gjør jeg så mye galt? Og nå har jeg ikke mail adressen til de jeg ble litt kjent med heller, siden jeg ikke kommer inn. Og da får jeg heller ikke snakket med dem.

Og nå tør jeg ikke å melde meg inn noensteder fordi er redd for å bli kastet ut igjen. Jeg er bare til bry.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, meld deg inn her du! Og si fra hvis det går ann for oss å "snike oss inn på deppa.com" & stjele med oss de mail adressene du trenger?!

Gjest Catwoman
Skrevet
og nå tør jeg ikke å melde meg inn noensteder fordi er redd for å bli kastet ut igjen. Jeg er bare til bry.

Det er du ikke :-) Meld deg inn her. Her er alle velkomne.

Vil nesten tro at det har skjedd en glipp på den andre kanalen, skulle jo ikke være noen grunn til at du ble kastet ut sånn helt uten videre.

Gjest gjest 0
Skrevet

Det er du ikke :-) Meld deg inn her. Her er alle velkomne.

Vil nesten tro at det har skjedd en glipp på den andre kanalen, skulle jo ikke være noen grunn til at du ble kastet ut sånn helt uten videre.

:Nikke::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...