AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Hørte en sang idag som går sånn her tror jeg. «Now you know» er en mannlig sanger og nokså ny sang tror jeg, 2018-2019. Noen som vet? Det er type pop (spilt i reklame på NRK mp3 radio) Anonymkode: f5ba0...8a3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Merkelig, men gikk inn på YouTube og trykket på sang fra Imagine Dragoons også var det den! Bad Liar her den. Anonymkode: f5ba0...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig, men gikk inn på YouTube og trykket på sang fra Imagine Dragoons også var det den! Bad Liar her den. Anonymkode: f5ba0...8a3 Dukket den opp uten at du søkte etter den? I så fall er det mulig at også youtube overvåker hva vi skriver andre steder på nett Slik overvåkning har blitt ganske vanlig. Anonymkode: afa7a...a54
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dukket den opp uten at du søkte etter den? I så fall er det mulig at også youtube overvåker hva vi skriver andre steder på nett Slik overvåkning har blitt ganske vanlig. Anonymkode: afa7a...a54 Ja, var helt tilfeldig. Det tenkte jeg faktisk ikke på, det er jo litt nifst.. Anonymkode: f5ba0...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå