Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke(n) app(er) bruker du? Er de gratis, på norsk/engelsk, flere funksjoner i en og samme osv? 

Tips mottas med takk! 😊

Anonymkode: 00dcb...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.C og fertilityfriend 👌🏼 Gratis, men kan kjøpe «plussversjon» på FF. Begge kan brukes til så mangt, men jeg har brukt P.C (norsk) til registrering av samleie og andre ting og følger med på når forventet EL, og FF (engelsk) til temp.registrering. :)

Skrevet

Vi prøver ikke, men jeg bruker "Clue" for å registrere mensen og se antatt EL og sikre dager. 

Anonymkode: 5a998...64a

Skrevet (endret)

Bruker Flo :)

Endret av Taiah
Skrevet

Brukte  Clue fra da jeg slutta på ppiller (vi begynte ikke å prøve før nesten et år seinere). Likte den godt for å bli kjent med min "naturlige" syklus etter mange år på p-piller, og viste seg jeg var såpass regelmessig at vi etterhvert droppa kondomer bortsett fra den fruktbare uka. Når vi begynte å prøve traff vi på første forsøk 😊

Anonymkode: 71e2b...482

Skrevet

Fertility friend! 

Anonymkode: e3bbb...469

Skrevet

Ovia ❤️

Både prøverappen og graviditetsappen deres er helt supre 😊

Skrevet

Flo, Fertility Friend (temping) og Natural Cycles (temping). Sistnevnte er betalingsapp. 

Skrevet
2 timer siden, Ginny skrev:

Ovia ❤️

Både prøverappen og graviditetsappen deres er helt supre 😊

Lasta ned Ovia også nå for å sjekke ut, denne likte jeg! 😍

Skrevet

Er det noen av disse appene man kan legge inn hormoner man går på også? Som Provera og letrozol f.eks. Da hadde jeg fått enda mer oversikt tenker jeg. Jeg har Womanlog og Flo nå. 

Anonymkode: d4d0c...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...