Gå til innhold

Hvordan bli syk med vilje tips? PLEASE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bli sykepleier. men jeg må sleppe mandagen plizz hjelp meg da.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istedenfor å uroe deg for mandagen bør du nyte lørdagskvelden 😊

• Liker 6
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Norskundervisningen er vel kanskje det du trenger mest. Ville absolutt gått til de timene.

Hva er drømmene dine for fremtiden mtp utdanning?

Anonymkode: 089c9...7c9

Hm, måtte rette litt selv. :)

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, LoveYA skrev:

for hvis ikke må jeg sitte 2 timer å ha norsk 2 som er jævlig kjedelig.

Det er ingen god grunn det... på vgs er 2 timer ingenting, husker jeg hadde 7 timer med samme fag. Ikke vær lat, kom deg til skolen nå da! :) Norsk er kjedelig, men du kan ikke bare ta fri for du ikke vil vær der en dag.

Anonymkode: 3d73c...20b

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, LoveYA skrev:

for hvis ikke må jeg sitte 2 timer å ha norsk 2 som er jævlig kjedelig.

Jeg regner med at det er hver mandag, så du må bare holde ut! Sånn er det på veien mot å bli voksen! Det er ikke alt man vil gjøre, men noen ting må man bare igjennom. Skole er en av de tingene! Og norskundervisning er noe du sannsynligvis trenger ut i fra hvordan du skriver!

Anonymkode: 77ef3...304

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norskundervisningen er vel kanskje det du trenger mest. Ville absolutt gåt til de timene.

Hva er drømmene dine for fremtiden mtp utdanning?

Vil bli sykepleier. men jeg må sleppe mandagen plizz hjelp meg da

Skrevet
4 minutter siden, LoveYA skrev:

synes at skolen er okei men jeg må sleppe mandagen for hvis ikke må jeg sitte 2 timer med norsk 2 og det er kjedelig.

Men du har vel 3 timer norsk senere i uka, og  5 timer norsk uken etter og uken etter og uken etter også? 
Man kan ikke skulke alt man ikke liker, men om det hadde vært for å utsette en prøve i et nødstilfelle så hadde jeg skjønt det 

Anonymkode: da5b0...821

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dere har rett jeg skal på skolen det er bare 2 timer og det går fint jeg får vel holde ut. Men takk for at dere hjalp meg ❤️ 

Endret av LoveYA
  • Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, LoveYA skrev:

synes at skolen er okei men jeg må sleppe mandagen for hvis ikke må jeg sitte 2 timer med norsk 2 og det er kjedelig.

Om du har norsk 2, så er du vel opprinnelig fra et annet land/har et annet morsmål enn norsk? Da er det vel ekstra viktig at du går på skolen på mandag, slik at du blir flinkest mulig i norsk, slik at du kan bli sykepleier i fremtiden?

Når du har blitt flink nok i norsk, så slipper du norsk 2 timene, og kan delta i klassens norsktimer. 

Hilsen lærer. 

Anonymkode: 9d532...517

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, LoveYA skrev:

Dere har rett jeg skal på skolen det er bare 3 timer og det går fint jeg får vel holde ut. Men takk for at dere hjalp meg ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, LoveYA skrev:

Dere har rett jeg skal på skolen det er bare 2 timer og det går fint jeg får vel holde ut. Men takk for at dere hjalp meg ❤️ 

God avgjørelse👍🤓😊

Anonymkode: 57889...32f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

God avgjørelse👍🤓😊

Anonymkode: 57889...32f

:) 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, LoveYA said:

Flott!

Og norsken har du faktisk bruk for som sykepleier. Feil tegnsetting kan skape problemer når andre skal lese rapporter du skriver, f.eks.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep, latterliggjøring, helseskadelige råd og svar til dette.

Monstrum, mod.

Edit: Ryddet for helseskadelig råd.

Endret av Monstrum
Skrevet

Si at denne tråden har gjort deg syk :>

Anonymkode: 471a1...c85

• Liker 2
Skrevet

Tror dette er den rareste tråden jeg har sett på hele forumet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...