AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 og det er hvor stor prosentandel av kvinner tror dere er veldig(alt er relativt)opphengt i penis størrelse? Etter alle penistrådene her inne, så har jeg forstått an mange kvinner ikke bryr seg alt for mye, så lenge den ikke er mikro eller giga, men så har man også de som foretrekker noe som helst er litt over snittet eller som har litt tykkelse. Jeg må ærlig si at dette skaper en del usikkerhet hos meg når jeg skal å ha sex med en kvinne for første gang, man vet jo aldri i hvilke kategori hun hører til. Har også hatt de samme negative tankene med tidligere partnere. Man kan jo ikke akkurat regne med å få ett 100 prosent ærlig svar på et slik spørsmål!? Jeg liker å tro at de aller fleste kvinner ikke er så opphengt i størrelse, men det strider jo litt i mot min logikk, siden det sier meg at større(ikke alt for stor så klart) vill gi mer stimuli? Jeg ville da tro at en penis som er litt tykkere en middels ville vært optimalt for de fleste kvinner? Kanskje omkrets på 14cm? Håper på ærlig svar fra dere kvinner her inne og takker på forhånd! Anonymkode: fabe0...c47
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 14cm omkrets og 15cm lang er perfekt. Gjerne en fin bøy oppover. Anonymkode: 912ba...e80 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Du finner svaret på google. Seriøse spørreundersøkelser viser at 7 av 10 kvinner er opptatt av størrelsen. Det betyr ikke at størst er best, men at størrelsen har noe å si og at veldig liten er dårlig og/eller uønsket Anonymkode: 678c5...d01 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du finner svaret på google. Seriøse spørreundersøkelser viser at 7 av 10 kvinner er opptatt av størrelsen. Det betyr ikke at størst er best, men at størrelsen har noe å si og at veldig liten er dårlig og/eller uønsket Anonymkode: 678c5...d01 ja, nettopp og da blir man jo usikker på om man faktisk duger med den størrelsen man har. Man vet jo heller ikke hva dama er vandt til fra før. Livet hadde vært bare litt enklere med litt stor penis😑 Hvis det skulle være relevant, så er jeg midt på snittet selv(16 lang og 12 rundt) Skulle gjerne hatt ett par cm til i omkrets. Redd jeg er for "tynn" for en stor andel kvinner. Derfor denne usikkerheten, dessverre! Anonymkode: fabe0...c47
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 12 er LITT tynt, men det kan fungere. Den optimale omkretsen er 14, vil jeg påstå. Lengden har ikke så mye å si. Anonymkode: 22c27...c8f 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 Om den er for tynn så kjør på en tykk sleeve eller kjør hele knyttneven oppi da. Anonymkode: c22ec...fea
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: Etter alle penistrådene her inne, så har jeg forstått an mange kvinner ikke bryr seg alt for mye, så lenge den ikke er mikro eller giga, men så har man også de som foretrekker noe som helst er litt over snittet eller som har litt tykkelse. Nemlig, vi er forskjellige. Og det vil du vel også se på svarene du får i denne tråden, så jeg ser ikke hvorfor det er behov for enda en penistråd. Anonymkode: 194df...3ab 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 Min faste sexpartner har en penis godt over snittet på lenge og over snittet på tykkelse. Helt greit og digg sex, men at sexen er digg er ikke størrelsen på penisen sin skyld. De fleste jeg har hatt før har vært midt på treet i størrelse, en av de beste var nok et stykke under midt på treet også. Det jeg har lagt merke til er at når jeg og han har hatt trekant med andre menn (skjedd et par ganger) så er det de mennene som blir fasinert av penisen hans, de som henger seg opp i størrelsen og sier de blir misunnelige. Så tror det her er noe som sitter mest i hodet på menn. Anonymkode: a837e...09b 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 I n g e n forskjell på denne tråden og alle de andre. Anonymkode: 18a43...ff0 13
Sphere Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Seriøs forskning viser at 60% av kvinner ikke bryr seg om størrelse. Og møter du noen som bryr seg, handler det ofte om en preferanse. Sjeldent absolutte krav. Akkurat som mange menn har sine kroppspreferanser på kvinner, men møter man ei herlig dame med masse andre viktigere kvaliteter, betyr det kanskje ikke så mye likevel. Og seriøs forskning forteller oss også at størrelse er en kvalitet som kommer ganske så langt ned på lista over kvaliteter kvinner leter etter hos menn. Størrelse er visstnok ikke den viktigste kvaliteten dersom man kun ser på penis heller. Så ta det med ro, og slapp av. Det er vi menn som stresser mest over dette. Og skulle du komme til å møte ei som synes det er så viktig at hun ikke vil være med deg, er det jo bare å la henne dra. Da har jo ikke hun de kvalitetene du er ute etter heller. Endret 23. februar 2019 av Sphere 10
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det skulle være relevant, så er jeg midt på snittet selv(16 lang og 12 rundt) Skulle gjerne hatt ett par cm til i omkrets. Redd jeg er for "tynn" for en stor andel kvinner. Derfor denne usikkerheten, dessverre! Anonymkode: fabe0...c47 Lengden er fin, men litt tynn til at jeg kan kalle den perfekt eller helt optimal. Ikke noe jeg hadde dumpet en mann for om jeg likte deg virkelig godt og du ellers presterte bra seksuelt Sleeve er også et fint alternativ, eller å fingre til vaginal orgasme før penetrering så jenta er mer sensitiv der inne og kjenner penis bedre Anonymkode: 678c5...d01 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 Visste dere at majoritetsspråket i den sveitsiske kantonen Ticino er italiensk? Anonymkode: 97372...070 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 11,8 cm er snittet i tykkelse på norske menn. Er ikke det bra nok fortjener du bedre rett og slett. Er ikke sånn at alle damer er jomfrutrange heller, så dette går begge veier.🙂 14 cm i omkrets er det svært få menn som har, så damer som krever en sånn tykkelse er nok ikke den trangeste heller. Slutt å overtenk så mye å kos deg. Anonymkode: e0e26...3dd 5
Voksenmann40+ Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Å bli avvist eller i verste fall dumpet på grunn av at pikken ikke er stor nok er nokså mye å risikere! Det går på hvor mye man tror på seg sjøl også, selvsagt, men er man usikker på om den duger og ikke er mentalt forberedt på å få en på trynet, er det best å holde seg unna. Ingen skam å være aseksuell og drite i hele jævla sexen! Utrolig mange bekymringer man slipper dersom man holder seg avlogga de greiene der! Endret 23. februar 2019 av Voksenmann40+ Tastefeil
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 11,8 cm er snittet i tykkelse på norske menn. Er ikke det bra nok fortjener du bedre rett og slett. Er ikke sånn at alle damer er jomfrutrange heller, så dette går begge veier.🙂 14 cm i omkrets er det svært få menn som har, så damer som krever en sånn tykkelse er nok ikke den trangeste heller. Slutt å overtenk så mye å kos deg. Anonymkode: e0e26...3dd Det er sykt tynt! Kanskje 3 av 15 peniser jeg har sett som er så tynne! (og 2 av de avviste jeg av samme grunn) Anonymkode: 678c5...d01 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 (Hadde ikke kjempe sterke følelser for de 2 jeg avviste da) Anonymkode: 678c5...d01
Ardenus Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 Ikke heng deg opp i din egen størrelse, du får ikke gjort noe med det uansett. Hvis du møter på noen som ikke liker størrelsen på penisen din, så sier det mer om dem enn deg. Bli flink med tung og fingre, så spiller kuk størrelse mindre. 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sykt tynt! Kanskje 3 av 15 peniser jeg har sett som er så tynne! (og 2 av de avviste jeg av samme grunn) Anonymkode: 678c5...d01 Unnskyld at jeg spør. Men tviler på at du har målt alle disse 15 penisene😉 De fleste menn legger på et par tre cm på både lengde og tykkelse. De aller fleste menn har en tykkelse på 11-13 cm i omkrets. At du ikke klarer å nyte en gjennomsnitts penis forteller meg at du neppe er den trangeste. Damer varierer like mye i størrelse som menn. Anonymkode: e0e26...3dd 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 Mye av sexen ligger i hodet mitt, og en av de beste jeg har hatt sex med hadde den minste penisen av alle jeg har ligget med. Men hele han var så sexy og sensuell og dritflink med hendene sine. Anonymkode: bcf20...7cb 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #20 Skrevet 24. februar 2019 12 lang og 12 i omkrets. Aldri blitt avvist, aldri fått noen klage. 😄 Anonymkode: 56e82...d81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå