AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Vennligst svar på spørsmålet mitt, spekulasjoner og avsporinger vil bli rapportert. Hvilke nettsider kan norske menn bruke til å date afrikanske kvinner? Anonymkode: c125d...8fc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Hate to break it men: Ingen afrikanske damer vil date en mann som fetisjerer dem. Anonymkode: d7914...d92 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hate to break it men: Ingen afrikanske damer vil date en mann som fetisjerer dem. Anonymkode: d7914...d92 De fleste vil nok ikke det, men det er nok noen. Dem som ikke har særlig godt selvbilde, og/eller er veldig desperate etter bedre materiell velstand. Anonymkode: 2adb3...c6a 1
kikkana Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 Da får du rapportere tvert. Tror ikke det er så fryktelig mange % av norske menn som dater afrikanske kvinner over nett. Så du må nok finne opp julet selv på en måte. Finner jo mørke damer i norge også, så ser ikke helt hvorfor du må helt til afrika for å få en date? 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 Svarer ikke på innlegg som ikke besvarer spørsmålet jeg stiller. Og bare til opplysning, det er ikke jeg som skal på date. Hilsen TS Anonymkode: c125d...8fc
BeautyBox Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste vil nok ikke det, men det er nok noen. Dem som ikke har særlig godt selvbilde, og/eller er veldig desperate etter bedre materiell velstand. Anonymkode: 2adb3...c6a Du tar feil. Da jeg var i Afrika var det plenty av kvinner som spurte om jeg ikke hadde en nordmann til dem. De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, BeautyBox skrev: De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. De hadde nok ikke tatt hva som helst likevel. Anonymkode: 70325...e53 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, BeautyBox skrev: Du tar feil. Da jeg var i Afrika var det plenty av kvinner som spurte om jeg ikke hadde en nordmann til dem. De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. Hysj, det må du ikke røpe så alle hører det 😋🤗 Anonymkode: ac6c0...ba6 2
BeautyBox Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De hadde nok ikke tatt hva som helst likevel. Anonymkode: 70325...e53 Skjønner ikke hva du vil frem til. De ville ha en nordmann. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, BeautyBox skrev: Skjønner ikke hva du vil frem til. De ville ha en nordmann. Ja, men er man fra et velstandsområde så vil man ikke ha en mann som går på nav og bor i en liten leilighet. Dessuten, hva er en nordmann i dag? 😌 En nordmann kan være en med foreldre fra Afrika og, han trenger ikke være etnisk norsk. Anonymkode: 70325...e53 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 Tinder. Det er mye innvandrere der fra Afrika. Samt afrikanere som ble adoptert hit som barn. Anonymkode: efd5f...ebc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Skjønner ikke hva du vil frem til. De ville ha en nordmann. Du forstår det at norske kvinner mener at norske menn som dater kvinner fra andre land borsett fra Skandinavia, har kjøpt kvinnen. At alle andre kvinner er så fattige og stakkarslige at de bare ønsker seg norske menn for et bedre liv, og at norske menn er forferdelige som dater dem og utnytter dem. Anonymkode: ac6c0...ba6 1
BeautyBox Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men er man fra et velstandsområde så vil man ikke ha en mann som går på nav og bor i en liten leilighet. Dessuten, hva er en nordmann i dag? 😌 En nordmann kan være en med foreldre fra Afrika og, han trenger ikke være etnisk norsk. Anonymkode: 70325...e53 Men det er jo ikke poenget. Noen her påsto at afrikanske kvinner ikke vil ha nordmenn med mindre de har dårlig selvbilde eller ønsker bedre materiell velstand etc, og jeg avkreftet dette. 1
BeautyBox Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du forstår det at norske kvinner mener at norske menn som dater kvinner fra andre land borsett fra Skandinavia, har kjøpt kvinnen. At alle andre kvinner er så fattige og stakkarslige at de bare ønsker seg norske menn for et bedre liv, og at norske menn er forferdelige som dater dem og utnytter dem. Anonymkode: ac6c0...ba6 Haha, ja. Verden er sort-hvitt, gitt. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Svarer ikke på innlegg som ikke besvarer spørsmålet jeg stiller. Og bare til opplysning, det er ikke jeg som skal på date. Hilsen TS Anonymkode: c125d...8fc Nei, det er vel en kamerat av en kamerat. Anonymkode: 4db3a...aee 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder. Det er mye innvandrere der fra Afrika. Samt afrikanere som ble adoptert hit som barn. Anonymkode: efd5f...ebc Takk for tips (og endelig et svar på det jeg spør om), men personen som skal på date ser etter en dame som bor i Afrika (kommer ikke til å gå inn på hvorfor). Men vet ikke om det er mulig å sette opp Tinder slik at det treffer et spesielt område? Hilsen TS Anonymkode: c125d...8fc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hate to break it men: Ingen afrikanske damer vil date en mann som fetisjerer dem. Anonymkode: d7914...d92 Det er ganske mange afrikanske kvinner som fetisjerer skandinaviske menn, så det skulle går helt fint 😊 Anonymkode: ac6c0...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 Naboen henger på noe som heter thaicupid, mulig det finnes noe lignende for Afrika? Anonymkode: 06a92...74d 1
Tyrk40 Skrevet 24. februar 2019 #20 Skrevet 24. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Naboen henger på noe som heter thaicupid, mulig det finnes noe lignende for Afrika? Anonymkode: 06a92...74d Ja visst : http://www.africancupid.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå