Gå til innhold

Hvilke nettsider kan norske menn bruke til å date afrikanske kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennligst svar på spørsmålet mitt, spekulasjoner og avsporinger vil bli rapportert. 

Hvilke nettsider kan norske menn bruke til å date afrikanske kvinner?

Anonymkode: c125d...8fc

Skrevet

Hate to break it men: Ingen afrikanske damer vil date en mann som fetisjerer dem.

Anonymkode: d7914...d92

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hate to break it men: Ingen afrikanske damer vil date en mann som fetisjerer dem.

De fleste vil nok ikke det, men det er nok noen. Dem som ikke har særlig godt selvbilde, og/eller er veldig desperate etter bedre materiell velstand.

Anonymkode: 2adb3...c6a

• Liker 1
Skrevet

Da får du rapportere tvert. Tror ikke det er så fryktelig mange % av norske menn som dater afrikanske kvinner over nett. Så du må nok finne opp julet selv på en måte. Finner jo mørke damer i norge også, så ser ikke helt hvorfor du må helt til afrika for å få en date?

• Liker 4
Skrevet

Svarer ikke på innlegg som ikke besvarer spørsmålet jeg stiller. Og bare til opplysning, det er ikke jeg som skal på date. Hilsen TS 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil nok ikke det, men det er nok noen. Dem som ikke har særlig godt selvbilde, og/eller er veldig desperate etter bedre materiell velstand.

Anonymkode: 2adb3...c6a

Du tar feil. Da jeg var i Afrika var det plenty av kvinner som spurte om jeg ikke hadde en nordmann til dem. De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox skrev:

De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. 

De hadde nok ikke tatt hva som helst likevel. 

Anonymkode: 70325...e53

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, BeautyBox skrev:

Du tar feil. Da jeg var i Afrika var det plenty av kvinner som spurte om jeg ikke hadde en nordmann til dem. De hadde alt de trengte (jepp, jeg var i et velstandsområde), men de syntes at norske menn var eksotiske og attraktive. 

Hysj, det må du ikke røpe så alle hører det 😋🤗

Anonymkode: ac6c0...ba6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De hadde nok ikke tatt hva som helst likevel. 

Skjønner ikke hva du vil frem til. De ville ha en nordmann. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, BeautyBox skrev:

Ja, men er man fra et velstandsområde så vil man ikke ha en mann som går på nav og bor i en liten leilighet. Dessuten, hva er en nordmann i dag? 😌 En nordmann kan være en med foreldre fra Afrika og, han trenger ikke være etnisk norsk. 

• Liker 1
Skrevet

Tinder. Det er mye innvandrere der fra Afrika. Samt afrikanere som ble adoptert hit som barn.

Anonymkode: efd5f...ebc

Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Du forstår det at norske kvinner mener at norske menn som dater kvinner fra andre land borsett fra Skandinavia, har kjøpt kvinnen. At alle andre kvinner er så fattige og stakkarslige at de bare ønsker seg norske menn for et bedre liv, og at norske menn er forferdelige som dater dem og utnytter dem. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men er man fra et velstandsområde så vil man ikke ha en mann som går på nav og bor i en liten leilighet. Dessuten, hva er en nordmann i dag? 😌 En nordmann kan være en med foreldre fra Afrika og, han trenger ikke være etnisk norsk. 

Men det er jo ikke poenget. Noen her påsto at afrikanske kvinner ikke vil ha nordmenn med mindre de har dårlig selvbilde eller ønsker bedre materiell velstand etc, og jeg avkreftet dette. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår det at norske kvinner mener at norske menn som dater kvinner fra andre land borsett fra Skandinavia, har kjøpt kvinnen. At alle andre kvinner er så fattige og stakkarslige at de bare ønsker seg norske menn for et bedre liv, og at norske menn er forferdelige som dater dem og utnytter dem. 

Haha, ja. Verden er sort-hvitt, gitt. 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Svarer ikke på innlegg som ikke besvarer spørsmålet jeg stiller. Og bare til opplysning, det er ikke jeg som skal på date. Hilsen TS 

Nei, det er vel en kamerat av en kamerat. :)

Anonymkode: 4db3a...aee

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder. Det er mye innvandrere der fra Afrika. Samt afrikanere som ble adoptert hit som barn.

Anonymkode: efd5f...ebc

Takk for tips (og endelig et svar på det jeg spør om), men personen som skal på date ser etter en dame som bor i Afrika (kommer ikke til å gå inn på hvorfor). Men vet ikke om det er mulig å sette opp Tinder slik at det treffer et spesielt område? Hilsen TS 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske mange afrikanske kvinner som fetisjerer skandinaviske menn, så det skulle går helt fint 😊

• Liker 2
Skrevet

Naboen henger på noe som heter thaicupid,  mulig det finnes noe lignende for Afrika? 

Anonymkode: 06a92...74d

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen henger på noe som heter thaicupid,  mulig det finnes noe lignende for Afrika? 

Anonymkode: 06a92...74d

Ja visst http://www.africancupid.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...