Boondocker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Jaja.. Da skal skal jeg altså brette ut alle mine utfordringer her i livet på kvinneguiden🤭 I helt korte trekk, her er jeg: - dame med lederstilling - den sterke og stabile - omsorgsfull - energifull - positiv og sterk .........……… Ja, sånn kjenner de fleste meg... Men vet dere hva.. DET STEMMER IKKE!!! Hvordan skal en klare å være denne perfekte kvinnen? Jeg er så sliten Jeg har en pappa som ligger for døden annenhver dag Jeg skal være en god stemor og samboer, som jeg heller ikke klarer Jeg skal være en god leder, som jeg faktisk klarer, men jeg vil mer Jeg går vidreutdanning Min største skrekk er når noen ser meg i mine øyne å spør: hvordan går det med deg? Jeg skal til legen om 3 uker, jeg er redd for hva som kommer ❤️ Vil avslutte med at jeg har helt angst med å være borte fra min jobb = lite fravær
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Kjenner meg igjen.. Leder, kone, småbarnsmor. Gir mye for og på jobb, alltid på. Vil i tillegg være en god og tilstedeværende mor og kone, venninne og datter. Merker jeg tenker mye på alt jeg ikke føler jeg får til istedet for alt som faktisk er bra. Jeg trives men hvis/når noen spør meg hvordan det går spruter tårene.. Ingen råd. Men vet hvordan du har det... Anonymkode: 8923a...37d
Boondocker Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Ehm.. Hva skal en si.. Jeg har det «bra», men jeg synes det er vanskelig når det svinger så fort mellom bra og utfordrende 🤭 Sånn helt ærlig så sliter jeg veldig.. Men samtidig så vil jeg vise alle hvor sterk jeg er.. Å hva, jeg er sterk,., Men hva gjør jeg når jeg ikke er sterk? Jeg «tørr» ikke å vise min sanne side til noen.. Men hvem da? Endret 23. februar 2019 av Boondocker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå