OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 I en litt annen tråd ble det spurt om hvorfor folk var uten partner. Svarene mine er igrunnen gitt i tråden, og belyser flere aspekter. Men, som vanlig kommer Rolnes og sier ting bedre enn det jeg kan: Historien om tapende gutter passer ikke inn. Så, i et nøtteskall: Jeg har ikke partner fordi de fleste kvinner er kjønnsrasister. Og jeg liker rasister omtrent like mye som jeg liker fasister, nasister, og andre narsissistiske psykopater. Beklager damer, her går forholdet i Frøken Høyre og Fru Dassrull, og vi har det godt isammen. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 5 minutter siden, OhGawdNo skrev: Så, i et nøtteskall: Jeg har ikke partner fordi de fleste kvinner er kjønnsrasister. Og jeg liker rasister omtrent like mye som jeg liker fasister, nasister, og andre narsissistiske psykopater. Hva mener du med dette? Hva er en kjønnsrasist? Anonymkode: f4f0a...bd3 9
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva mener du med dette? Hva er en kjønnsrasist? Anonymkode: f4f0a...bd3 Du leser en artikkel imponerende raskt. Synd du ikke klarer å skrive synspunkt eller argumenter like kjapt. 2
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 4 minutter siden, OhGawdNo skrev: Så, i et nøtteskall: Jeg har ikke partner fordi de fleste kvinner er kjønnsrasister. Og jeg liker rasister omtrent like mye som jeg liker fasister, nasister, og andre narsissistiske psykopater. Du virker litt bitter og totalt uten virkelighets orientering. For jeg er da singel og føler overhodet ikke det samme. Jeg er singel fordi jeg liker singellivet akkurat nå, og fordi jeg ikke har truffet den rette kvinnens om jeg kan dele livet med i et forhold. Så jeg er så knakende uenig med deg som jeg kan få blitt Mange hyggelige damer der ute, men skal man leve sammen må det mer til en akkurat det, og det tar tid å finne den rette som passer sammen med akkurat meg. Det bare ikke å finne seg en kvinne, for man skal passe sammen på mange områder, og slik har det vært hele tiden. Menn er jo ikke annerledes! Faktisk verre, der mange ikke vil ha noen forpliktelser, bare utnytte kvinner. 29
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, OhGawdNo said: Beklager damer, her går forholdet i Frøken Høyre og Fru Dassrull, og vi har det godt isammen. Vi klarer oss nok godt uten deg. Anonymkode: 980f6...430 26
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn said: Du virker litt bitter og totalt uten virkelighets orientering. For meg virker det som at enkelte mennesker - mange av dem kvinner - ser ut til å tro at bare det å gjenta ting mange nok ganger, gjør det sant. Og at de ikke trenger å argumentere for noe. Det er jo selvsagt mulig. Enda bra at man har bygget så mange nye fengsler nå at soningskøen er borte, for det kommer til å trenges i fremtiden med denne utviklingen av 'likestilling'. 2
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vi klarer oss nok godt uten deg. Anonymkode: 980f6...430 Ja, bortsett fra alle de yrkene hvor det er null kvinner, og som holder infrastrukturen i samfunnet igang. Noe forkjemperne for eliminering av menn som ikke er femi-klatter, stadig 'glemmer'. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, OhGawdNo skrev: Ja, bortsett fra alle de yrkene hvor det er null kvinner, og som holder infrastrukturen i samfunnet igang. Noe forkjemperne for eliminering av menn som ikke er femi-klatter, stadig 'glemmer'. Å være kjæreste med noen vs hva samfunnets trenger, er ikke identiske. Man dater ikke noen furdi de er flink på jobb. Anonymkode: 7dc95...ea2 16
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, OhGawdNo skrev: Enda bra at man har bygget så mange nye fengsler nå at soningskøen er borte Der er ikke derfor soningskøen er borte, det er fordi man slipper unna straff i langt større grad idag, de fleste selv med alvorlig kriminalitet får sone hjemme med fotlenke Helt latterlig egentlig, men det får køene unna. 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, OhGawdNo said: Ja, bortsett fra alle de yrkene hvor det er null kvinner, og som holder infrastrukturen i samfunnet igang. Noe forkjemperne for eliminering av menn som ikke er femi-klatter, stadig 'glemmer'. Du så ikke hva jeg svarte på? Anonymkode: 980f6...430 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, OhGawdNo skrev: Du leser en artikkel imponerende raskt. Synd du ikke klarer å skrive synspunkt eller argumenter like kjapt. For å kunne gi deg et svar på hovedinnlegget er jeg nødt til å vite hva du legger i begrepet "kjønnsrasist". Anonymkode: f4f0a...bd3 5
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn said: Der er ikke derfor soningskøen er borte, det er fordi man slipper unna straff i langt større grad idag, de fleste selv med alvorlig kriminalitet får sone hjemme med fotlenke Helt latterlig egentlig, men det får køene unna. Feil, fotlenke får man kun hvis det er fire måneder eller mindre igjen av soning, og straffene blir faktisk skrudd opp, ikke ned. Pluss at politiets budsjetter øker. 1
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: For å kunne gi deg et svar på hovedinnlegget er jeg nødt til å vite hva du legger i begrepet "kjønnsrasist". Anonymkode: f4f0a...bd3 Strengt tatt ikke; det er åpenbart at du kan resonnere deg frem til det. Spesielt med tanke på alle trådene på dette forumet som omhandler temaet.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 15 minutter siden, OhGawdNo skrev: I en litt annen tråd ble det spurt om hvorfor folk var uten partner. Svarene mine er igrunnen gitt i tråden, og belyser flere aspekter. Men, som vanlig kommer Rolnes og sier ting bedre enn det jeg kan: Historien om tapende gutter passer ikke inn. Så, i et nøtteskall: Jeg har ikke partner fordi de fleste kvinner er kjønnsrasister. Og jeg liker rasister omtrent like mye som jeg liker fasister, nasister, og andre narsissistiske psykopater. Beklager damer, her går forholdet i Frøken Høyre og Fru Dassrull, og vi har det godt isammen. At samfunnets ikke er gode nok på å ivareta menn, betyr ikke at de fleste kvinner er kjønnsrasister. For det første er mange av velgerne menn, og litt av problemet til mannsbevegelsen har vært å samle menn til å være solidariske med hverandre om mannssaker. For det andre så er du selv nedlatende mot mange menn - eller femiklatter, som du kaller dem (vet ikke hva du legger i det). Anonymkode: 7dc95...ea2 21
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Skrevet 23. februar 2019 Takk Rolness! Anonymkode: 3e559...8b3 1
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: For det andre så er du selv nedlatende mot mange menn - eller femiklatter, som du kaller dem (vet ikke hva du legger i det). Anonymkode: 7dc95...ea2 Stort sett den typen menn som innynder seg hos kvinner ved å late som at de er feminister, fordi de har resignert og gidder ikke forsøke seg på logikk mot en ideologi som har gått for langt. Litt som jøder i Nazi-Tyskland som tok av seg kalotten og barberte sidelokkene bort, for å skjule at de egentlig var jøder, så skjuler også 'femiklattene' at de egentlig er menn - ikke kvinner med penis. 1
dr_zhivago Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: At samfunnets ikke er gode nok på å ivareta menn, betyr ikke at de fleste kvinner er kjønnsrasister. For det første er mange av velgerne menn, og litt av problemet til mannsbevegelsen har vært å samle menn til å være solidariske med hverandre om mannssaker. For det andre så er du selv nedlatende mot mange menn - eller femiklatter, som du kaller dem (vet ikke hva du legger i det). Anonymkode: 7dc95...ea2 Fyren har visstnok satt meg på "ignore" etter at jeg var uenig med han i en annen tråd, hvor han var inne på samme røret. Han opplyste at han er ufør med dårlig rygg, etter mange år med pc-jobb. Så han er vel ikke akkurat et eksempel på en som har slitt seg ut i farlige jobber selv. Han kommer til å kverrulere og snakke ned til alle som ikke er 100% enig med han. Be warned 😛 . 25
Duftavsommerregn Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 7 minutter siden, OhGawdNo skrev: Feil, fotlenke får man kun hvis det er fire måneder eller mindre igjen av soning, og straffene blir faktisk skrudd opp, ikke ned. Pluss at politiets budsjetter øker. Feil https://www.nrk.no/norge/flere-som-soner-i-samfunn-enn-i-fengsel-1.14009904 Det er fakta, så at det er det at man har bygget mange fengsler som er grunnen er direkte faktafeil. De alvorligste forbrytelsene ender enn så lenge med fengsel ja. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, OhGawdNo skrev: Strengt tatt ikke; det er åpenbart at du kan resonnere deg frem til det. Spesielt med tanke på alle trådene på dette forumet som omhandler temaet. Her antar du at jeg har lest alle trådene på forumet som omhandler bitre menn, hvilket jeg ikke har. Likevel, jeg syns artikkelen var god. Det er for lite fokus på gutter og gutters problemer i dagens samfunn. Feminister jobber ikke for likestilling, det trodde jeg de fleste hadde fått med seg for lenge siden. Alt pratet om likestilling er det samme som alt pratet om multikultur og mangfold. Det er utopi. Det fungerer ikke. Dessverre kan ikke menn lage egne grupper for å fremme menns interesser fordi det vil sees på som like unaturlig som at hvite danner grupper for å fremme hvite interesser. Begge grupper er historisk sett på som priviligerte, og det er rasistisk å si at det er ok å være hvit feks. Samfunnet som helhet, og vi som folk i den vestlige verden, har ikke dratt fordeler av "likestilling". Vi føder for få barn, menn vil ikke ha kvinner fordi de er for like menn, og kvinner vil ikke ha mennene fordi de er for like kvinner. Kvinner vil ha en alfahann, det er biologisk naturlig. Kvinner bør bruke 20-årene på å finne en passende mann og å få barn, for deretter å ta utdanning og jobbe evt.. Det er mange år igjen å jobbe etter 20-årene. Anonymkode: f4f0a...bd3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå