AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Jeg drømmer så ofte at en person jeg kjenner dør! Den siste måneden har jeg for eksempel drømt dette 3-4 ganger. De er ikke like, men det omhandler akkurat det samme. Enten er hun død eller så ligger hun på dødsleiet. I natt var det begravelsen hennes. Hver drøm er veldig virkelig og ubehagelig. Personen jeg drømmer om er søskenbarnet mitt, og vi står ikke hverandre så nært. Jeg går ikke rundt og er redd for at hun skal dø til vanlig. Hvorfor i all verden drømmer jeg dette?! Anonymkode: 1e31b...750
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Kanskje du egentlig ønsker å ha bedre kontakt med henne og at du er redd for å miste henne? Kanskje du kan gjøre noe for at dere skal få bedre kontakt, dersom du ønsker det? Anonymkode: 21a16...bed 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du egentlig ønsker å ha bedre kontakt med henne og at du er redd for å miste henne? Kanskje du kan gjøre noe for at dere skal få bedre kontakt, dersom du ønsker det? Anonymkode: 21a16...bed Det kan godt hende at det er der det ligger. Tusen takk for svar! Anonymkode: 1e31b...750 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Kan være du tenker på personen ... nylig drømte jeg at en jeg gikk i klasse med døde. Jeg så han ligge i kista, men tror ikke det var noen beskjed liksom. Anonymkode: bb342...314
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Tror nok det er tilfeldig. Jeg drømte om bestemor den natten hun døde, samme med bestefar og tanten min. Tipper det er fordi jeg visste de var på det siste, og tenkte mye på de. Har sikkert drømt om de flere ganger som jeg ikke husker også, men felles er at jeg fikk telefon om det grytidlig på morgenen alle ganger og gjerne husker drømmen bedre da. Anonymkode: ba043...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå