AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Finnes det overhodet noen gode triks for å unngå å tenke på døden? Tenker vanligvis ikke over det, men kommer over meg i tid og stunder. Og da med frykt. Jeg vil ikke dø, ever. Anonymkode: 9a2ee...f87
Mæn40 Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 En dag skal man dø, men alle andre dager skal man leve. Var det noen som sa med ca de ordene..
OhGawdNo Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og da med frykt. Jeg vil ikke dø, ever. Anonymkode: 9a2ee...f87 Å, du skal nok se at etter noen tusen kjedelige middager på gamlehjemmet og bare dritt på TV så er du ganske så klar for å dø. Kommer med tiden. I mellomtiden kan du jo forsøke å masturbere febrilsk? 1
ferdig Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 De beste soldatene i WW2 var de som allerede så på seg selv som døde når de gikk i strid, da behøvde de ikke gå rundt å være redde for å bli drept 🙂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Når man er død er jo absolutt alt over, så hvordan er det noe å være redd for? Anonymkode: 96975...19f 1
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Det kommer til å skje og det må du bare akseptere. Det beste du kan gjøre er å leve et meningsfullt liv så du ikke angrer på noe når din tid er kommet.
TrekStar Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Hvis en blir spøkelse, så er det jo greit, og livet lever videre i en annen form etter døden. I værste fall, så blir det bare mørkt når en dør, da alt slukner. Da blir alt svart, og det er ingenting lenger, heller ikke en deg. Hvis alt blir mørkt og du blir til ingenting, og ingen tanker, da har man ikke bevissthet lenger og man er ikke klar over noe. Hvis en ikke eksistrerer da trenger man ikke være redd for noe, da en ikke er en jeg. Man er da igjen ingenting, akkurat som før en ble skapt i livmoren. Vi kom fra ingenting, til noe, så går vi tilbake til ingenting. Personlig, så vet jeg at det finnes liv etter døden. Dette mener også mange andre, etter deres opplevelser. Å være død, betyr ikke at en er borte for alltid. Det er noe mer etterpå, vi forstår bare ikke helt hva det er, eller hvorfor det er. Man blir redd fordi en ikke vet hva som kommer etterpå, fordi det er noe nytt som bare skjer en gang i livet, når vi dør. Man er redd for det ukjente.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 Har du noen tanker om hvorfor du frykter den? Anonymkode: 3df7f...1ed
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 Tenk litt som de to kara som satt å prata. " en dag skal vi dø" sier den ene, da svarer den andre " men de andre dagene skal vi ikke det"..... Anonymkode: 58e82...859 1
eller Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Det er naturlig å frykte døden, men ikke hver dag. Det viktigste er å leve når vi gjør det. Vær et fint menneske for dem du har rundt deg. Og om tankene ikke gir seg - søk hjelp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå