timbar Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Er det noen her som kan forklare meg hva "pergo" er. Har forstått det slik at dette er en medisin som kan brukes for å få eggløsning hos kvinner som ikke har det. Er dette en medisin man kan få kjøpt uten resept, hvis man må til fastlegen kan fastlegen skrive dette ut, eller må han henvise til gynekolog for å få utskrevet preparatet? Er preparatet farlig og bruke for friske mennesker og er det noen her som vet hvor vellykket dette er. Skriver for en veninne så dette gjelder ikke meg selv men vil gjerne hjelpe. Eggløsningstester viser at hun ikke har eggløsning selv om hun har noenlunde regelmessig menstruasjon. Er vel nytt for meg at det er mulig og ha regelmessig menstruasjon uten å ha eggløsning, noen her som vet hva dette dreier seg om.
Patriotpaula Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Lege eller gynekolog må skrive ut resept. Ikke farlig ✌🏼 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Pergotime gis ikke ut lengre, nå er det Letrozol som gjelder. Hun må bli henvist til en gynekolog, få en utredning og da begynne på dem. Det er hormoner som skal stimulere til eggløsning, så det skal gjøres under observasjon, egentlig. Noen leger er litt mer sløve på det enn andre. Anonymkode: 18432...5a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå