AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #23 Skrevet 23. februar 2019 Tiril, Vannmannen. Spørsmål: Vil jeg noen gang høre fra han igjen? ..dersom dette spørsmålet er for diffust, lurer jeg gjerne på hvordan mitt kjærlighetsliv ser ut i 2019. Anonymkode: 0677c...1b5
Gjest Regn Skrevet 23. februar 2019 #24 Skrevet 23. februar 2019 Elisabeth løve: føler hen det samme som meg, eller er det bare forvirrende signaler. Svarer deg tilbake om du legger.
Horsepower Skrevet 23. februar 2019 #25 Skrevet 23. februar 2019 Madeleine, skytten Vil jeg få drømmejobben?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #26 Skrevet 23. februar 2019 Kristine 09.02.1989 Hvordan blir de neste månedene for meg? Takk ❤ Anonymkode: d7ea5...567
utakulanini Skrevet 23. februar 2019 Forfatter #27 Skrevet 23. februar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker said: Sara skorpion. Glemte spørsmålet. Hvordan ser det ut på kjærlighetsfronten fremover? Anonymkode: 9e85e...d4d Her ser jeg noe kjærlighetssorg og sårede følelser som muligens har med økonomi å gjøre. Å dele av goder og å være generøs er det som gjenspeiles, men det har ikke dukket opp noe som tyder på noen ny kjærlighet i nærmeste fremtid
utakulanini Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #28 Skrevet 24. februar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Susanne født 7 mai. Kommer det til å ordne seg? Lover tilbakemelding.På forhånd takk Anonymkode: 1d999...eee Hei Susanne På deg får jeg opp et hav av følelser og flere nye følelser i vente - et veldig positivt og sterkt kort som viser en fantastisk strøm av kreativitet og lidenskap. Deretter får jeg rettferdighet og klarhet, og det representerer at alle valg har konsekvenser. Jeg får også opp at det vil kreve utholdenhet fra din side og det viser at du vil ta i bruk dine defensive sider. Til slutt ser det ut som om det er mer ansvar som legges på deg i fremtiden, noe som kan føles som en byrde, men alt i alt viser det et godt utfall hvor du vil føle at du har oppnådd noe.
utakulanini Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #29 Skrevet 24. februar 2019 12 hours ago, AnonymBruker said: Angelika, vekten. Hva bringer fremtiden? da tenker jeg på gleder og sorger Anonymkode: c6440...a60 Hei Angelika Det blir veldig vagt ettersom det er et såpass omstendelig spørsmål, men her får jeg opp en god posisjon økonomisk sett, med trygghet og overflod. Det ser ut som det vil være noe stressende som ligger i fremtiden din, hvor du vil kunne oppleve angst og en følelse av håpløshet, men du vil vinne over det om du klarer å beholde roen og finn en balanse som fungerer for deg, da vil du få kontroll igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #30 Skrevet 24. februar 2019 Har sendt pm. Aldri vært med på noe slikt, så håper på svar ❤ Anonymkode: 4396c...698
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #31 Skrevet 24. februar 2019 7 timer siden, utakulanini skrev: Hei Susanne På deg får jeg opp et hav av følelser og flere nye følelser i vente - et veldig positivt og sterkt kort som viser en fantastisk strøm av kreativitet og lidenskap. Deretter får jeg rettferdighet og klarhet, og det representerer at alle valg har konsekvenser. Jeg får også opp at det vil kreve utholdenhet fra din side og det viser at du vil ta i bruk dine defensive sider. Til slutt ser det ut som om det er mer ansvar som legges på deg i fremtiden, noe som kan føles som en byrde, men alt i alt viser det et godt utfall hvor du vil føle at du har oppnådd noe. Hei Alt du skriver har du rett i. Takk. Anonymkode: 1d999...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå