Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tid til å legge litt tarot i løpet av helgen, send meg enten en PM eller post i tråden med fødselsdato og fornavn (hvis du sender privat melding kan du eventuelt gi kun et bilde av deg, da behøver jeg verken navn eller dato) og med ett spørsmål. Jeg legger 3-5 kort per bruker jeg svarer.

Jeg vil gjerne ha ærlige tilbakemeldinger om hvor passende det ble, aller helst selv om det betyr en stund i fremtiden :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker gjerne å bli spådd. Kan ikke sende eller motta PM på denne brukeren, jeg har slettet den muligheten og vet ikke hvordan jeg får den igjen.

Skrevet

Jeg vil bli lagt tarot for.

Anonymkode: 8929b...bb9

Skrevet

Har sendt deg en pm 😊

Anonymkode: 01374...e10

Skrevet

Har sendt pm. På forhånd takk :helen:

Anonymkode: 2630b...ef9

Skrevet
1 time siden, utakulanini skrev:

Jeg har tid til å legge litt tarot i løpet av helgen, send meg enten en PM eller post i tråden med fødselsdato og fornavn (hvis du sender privat melding kan du eventuelt gi kun et bilde av deg, da behøver jeg verken navn eller dato) og med ett spørsmål. Jeg legger 3-5 kort per bruker jeg svarer.

Jeg vil gjerne ha ærlige tilbakemeldinger om hvor passende det ble, aller helst selv om det betyr en stund i fremtiden :) 

Heidi, 27. januar 1975. Vil forholdet til min mor bedre seg?

Anonymkode: 65c0c...310

Skrevet
3 hours ago, A_nanas said:

Jeg ønsker gjerne å bli spådd. Kan ikke sende eller motta PM på denne brukeren, jeg har slettet den muligheten og vet ikke hvordan jeg får den igjen.

Har du mulighet til å skrive fornavnet ditt og stjernetegnet ditt dersom fødselsdato blir for personlig å legge ut sammen med fornavn. Også hvilket spørsmål du ønsker svar på :) 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg vil bli lagt tarot for.

Anonymkode: 8929b...bb9

Har du mulighet til å skrive fornavnet ditt og stjernetegnet ditt dersom fødselsdato blir for personlig å legge ut sammen med fornavn. Også hvilket spørsmål du ønsker svar på :) 

Skrevet

Har sendt pm. På forhånd takk :helen:

Anonymkode: 2630b...ef9

Har sendt deg en pm 😊

Anonymkode: 01374...e10

Jeg har svart dere 💛

• Liker 1
Skrevet

Heidi, 27. januar 1975. Vil forholdet til min mor bedre seg?

Anonymkode: 65c0c...310

Hei Heidi :) 

Her får jeg opp at det vil kunne bli verre før det blir bedre, men bedre vil det bli så fremt det nødvendige arbeidet gjøres, ikke bare av deg og din mor; det vil kreve litt fra andre rundt dere også. Kortene viser imidlertid lykke og feiring til slutt. 

Skrevet
3 timer siden, utakulanini skrev:

Veronica, Steinbukk. Har så mange spm, vanskelig å velge ut ett, men kan du si noe om økonomi?

Anonymkode: d4b92...908

Skrevet

Sara, skorpion

Anonymkode: 9e85e...d4d

Skrevet

Sara skorpion. Glemte spørsmålet. Hvordan ser det ut på kjærlighetsfronten fremover?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sara, skorpion

Og spørsmål? :) 

Skrevet

Angelika, vekten. Hva bringer fremtiden? da tenker jeg på gleder og sorger 

Anonymkode: c6440...a60

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Veronica, Steinbukk. Har så mange spm, vanskelig å velge ut ett, men kan du si noe om økonomi?

Anonymkode: d4b92...908

Heia Veronica.

Angående din økonomi får jeg opp utdanning eller opplæring av noe slag, altså kunnskaper eller egenskaper som du skal tilegne deg, men deretter viser kortene komfort og romslig økonomi, samt emosjonell stabilitet. Om du er modig og bestemt i prosessen vil det føre til lykke og velstand. 

Skrevet

Susanne født 7 mai. Kommer det til å ordne seg? Lover tilbakemelding.På forhånd takk :)

Anonymkode: 1d999...eee

Skrevet

Anne, skorpion

Klarer jeg å velge den rette? 

Anonymkode: a089f...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...