Gjest WoOoW Skrevet 23. februar 2019 #21 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, Thoughtful skrev: Det kan se ut som du har blitt utsatt for et overgrep 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #22 Skrevet 24. februar 2019 Syns denne tråden er direkte hetsing og håning av folk med handikap. Skjerp deg ts! Å trolle om sånne ting er ikke fint.. Jeg har lært å ta vare på folk som er annerledes enn meg, og møte de med forståelse noe du burde lært av foreldrene dine for lenge siden.. Anonymkode: cff06...db6 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #23 Skrevet 24. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns denne tråden er direkte hetsing og håning av folk med handikap. For noe tull! Jeg sitter i rullestol dagen lang og syns dette var en morsom tråd. Ingen grunn til å ta alt så forbanna alvorlig! Selvhøytidelige folk er slitsomme, men noen er enda verre: de som er høytidelige på vegner av andre. Anonymkode: 5fe94...31e 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #24 Skrevet 24. februar 2019 Hi, les deg opp på ryggmargsskader. Nervene nederst i ryggen (cauda equina) påvirker seksualfunksjonen både for kvinner og menn. At han ikkr klarer å ha reisning i mer enn 15 sek er helt forståelig. Jeg er selv kvinne med en inkomplett ryggmargsskade. Jeg sliter veldig med nerveskader, og klarer ikke å få orgasme mer. Tross kyndig hjelp på Sunnaas og en eske full av vibratorer (fått på blå resept) Anonymkode: 65015...400 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå