Gå til innhold

Sex med handikappede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt det? Hadde sex med en i rullestol engang og han klarte ikke å holde seg oppe lenge nok til å penetrere meg mer enn 15 sek. Bare lå der som et slakt resten av tida mens jeg gjorde all jobben (red han). Noen andre som har slike tragikomiske historier? Jeg tenker ikke på psykisk handikappede siden det vil være et overgrep. Og at den som gjør det også må være pling i bollen :bond:

Anonymkode: 838db...736

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en person sitter i rullestol er det gjerne en grunn. Da er det ikke spesielt merkelig at han ikke klarer å Jokke løs på deg. At du ikke klarte å forstå det på forhånd sier vel kanskje mer om deg enn han...

• Liker 37
Skrevet

Hva forventet du egentlig?

• Liker 7
Skrevet

Rapporteres for trolling og mobbing

Anonymkode: 77a1d...f86

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Thoughtful skrev:

Hva forventet du egentlig?

Jeg forventet vel kanskje at han kunne ha sex som alle andre. Men handikappet påvirket jo hele kroppen hans. Stiv i ryggen, men trodde han var sterk nok i armene til å holde seg oppe en stund. Beina ble ikke brukt til noe, de klarte han heller ikke å stå på. WORST SEX EVER

Skrevet

Det som er tragikomisk er vel at du ikke evner å resonnere deg fram til at akkurat den øvelsen kan være en utfordring.

Dessuten, folks handicap finnes ikke morsomt!

• Liker 21
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventet vel kanskje at han kunne ha sex som alle andre. Men handikappet påvirket jo hele kroppen hans. Stiv i ryggen, men trodde han var sterk nok i armene til å holde seg oppe en stund. Beina ble ikke brukt til noe, de klarte han heller ikke å stå på. WORST SEX EVER

🤡

Anonymkode: 62fb5...110

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å være morsom eller noe? Du fremstår som en idiot. 

• Liker 14
Skrevet

Funksjonsnivået kommer vel helt an på hva slags funksjonshemning/skade han har. Interessant at du ikke tenkte noe på dette før dere satt i gang

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot.

Tror ikke på denne tråden uansett.

Anonymkode: 2d2c1...011

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sitter i rullestol så burde det vel ikke være ei bombe at han ikke klarte å stå på beina......hvis du virkelig trodde det så er det ikke mye rart som går rundt oppi skolten din. 

Anonymkode: 166f3...9f7

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sitter i rullestol så burde det vel ikke være ei bombe at han ikke klarte å stå på beina......hvis du virkelig trodde det så er det ikke mye rart som går rundt oppi skolten din. 

Anonymkode: 166f3...9f7

Trodde han kunne prestere til en viss grad ja. Han var cocky nok til å flørte og initiere kontakt, vi pratet hele kvelden først. Men tydeligvis hadde han det bare i kjeften. Speaking of, han prøvde å slikke meg, men ansiktet ble begravet mellom bena mine da han ikke klarte å holde seg oppe. Så det var ikke noe behagelig, med alt det skjegget trykket inntil vaginaen min.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Vel, jeg tror du TS er en smule dårlig i senga. 

Jeg har MS, og det går fint med pulinga ;) 

Anonymkode: 3f196...429

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde han kunne prestere til en viss grad ja. Han var cocky nok til å flørte og initiere kontakt, vi pratet hele kvelden først. Men tydeligvis hadde han det bare i kjeften. Speaking of, han prøvde å slikke meg, men ansiktet ble begravet mellom bena mine da han ikke klarte å holde seg oppe. Så det var ikke noe behagelig, med alt det skjegget trykket inntil vaginaen min.

:klo:

Anonymkode: c8b5a...be9

• Liker 5
Skrevet

Åkei, jeg regner med dette er kødd. Men for sikkerhets skyld skriver jeg likevel.

Hadde tidligere med en som har sitti i rullestol hele livet. Han har nesten ikke følelse fra livet og ned, så for oss ble det ikke noe penetrering (men han kan med hjelp få helt stiv penis, slik at meg som partner kan "få den biten".) For han gav det maks nytelse med stryking på kroppen og kyssing. Jeg fikk den beste orgasmen jeg noen gang har hatt, når han slikket meg (han hadde tilogmed skjegg, TS!).. 

Nå hadde vi snakket mye om på forhånd hvordan sex fungerte for han, så jeg var forberedt. Hadde vi fortsatt å leve sammen, hadde det nok ikke vært et issue. Det var nemlig en av de beste opplevelsene i senga. Selvfølgelig noe rart, men når man kutter ut å være snever imog trangsynt, blir det meste bra. 

Anonymkode: 14794...4d4

• Liker 10
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åkei, jeg regner med dette er kødd. Men for sikkerhets skyld skriver jeg likevel.

Hadde tidligere med en som har sitti i rullestol hele livet. Han har nesten ikke følelse fra livet og ned, så for oss ble det ikke noe penetrering (men han kan med hjelp få helt stiv penis, slik at meg som partner kan "få den biten".) For han gav det maks nytelse med stryking på kroppen og kyssing. Jeg fikk den beste orgasmen jeg noen gang har hatt, når han slikket meg (han hadde tilogmed skjegg, TS!).. 

Nå hadde vi snakket mye om på forhånd hvordan sex fungerte for han, så jeg var forberedt. Hadde vi fortsatt å leve sammen, hadde det nok ikke vært et issue. Det var nemlig en av de beste opplevelsene i senga. Selvfølgelig noe rart, men når man kutter ut å være snever imog trangsynt, blir det meste bra. 

Anonymkode: 14794...4d4

Det er ikke kødd. Men bra for deg at det fungerte likevel 😀

Anonymkode: 215ef...3de

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kødd. Men bra for deg at det fungerte likevel 😀

Anonymkode: 215ef...3de

På meg virker det som at du er ute etter å hetse. Jeg skulle ønske at denne tråden handlet om hvordan man best har sex med handikappa eller som handikappa. Slik du fremstiller dette sprer du fordommer, og det er verken du eller din tidligere sexpartner tjent med. Jeg synes du er litt ekkel som skriver slik du gjør. Kanskje du er veldig ung? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har hatt det? Hadde sex med en i rullestol engang og han klarte ikke å holde seg oppe lenge nok til å penetrere meg mer enn 15 sek. Bare lå der som et slakt resten av tida mens jeg gjorde all jobben (red han). Noen andre som har slike tragikomiske historier? Jeg tenker ikke på psykisk handikappede siden det vil være et overgrep. Og at den som gjør det også må være pling i bollen :bond:

Det kan se ut som du har blitt utsatt for et overgrep

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, WoOoW skrev:

På meg virker det som at du er ute etter å hetse. Jeg skulle ønske at denne tråden handlet om hvordan man best har sex med handikappa eller som handikappa. Slik du fremstiller dette sprer du fordommer, og det er verken du eller din tidligere sexpartner tjent med. Jeg synes du er litt ekkel som skriver slik du gjør. Kanskje du er veldig ung? 

TS virker som hun ikke helt ennå har fått hår på tissekonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...