AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Del Skrevet 23. februar 2019 Ja, som teksten sier, jeg er bredere i ansiktet enn min mann. Har litt brede kinnbein, mens min mann er mer avlang i ansiktet. Syns det er flaut og ekkelt. Et ca 7 kg for mye. 170 og 64 kg. Jeg vet ikke om slanking vil gjøre underverker for et litt rundt bredt ansikt. Hva tror du? Føler meg lite feminin.. Anonymkode: 9576e...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Del Skrevet 23. februar 2019 Har jeg aldri tenkt over. Selv om jeg har større hode og sikkert bredere fjes enn mannen! Anonymkode: deb75...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Del Skrevet 23. februar 2019 Vet du, jeg har faktisk ingen anelse om hvem av oss som har bredest ansikt, har aldri målt. Det var en ny problemstilling. Anonymkode: 550ea...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #4 Del Skrevet 23. februar 2019 For en ting å henge seg opp i... Du har en mann som elsker deg, uansett hvordan ansiktet ditt "ser ut" Anonymkode: 915d4...cd2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Del Skrevet 23. februar 2019 Det har jeg aldri tenkt på som en problemstilling. Kjæresten min er kanskje litt smalere enn meg, men han er veldig smal. Har litt mer avlangt ansikt. Jeg har litt bollekinn selv om jeg er slank. Det vil jeg nok alltid ha. Betyr også at jeg ser ung ut. Anonymkode: 556f1...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Del Skrevet 23. februar 2019 Er det mer feminint med langt hestetryne? Av alle ting å henge seg opp i..,,kanskje du burde dumpe ham og finne deg en med downs, de har jo ganske bredt og rundt ansikt? Så kan du virkelig SKINNE på bilder av dere sammen!! Anonymkode: cedad...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #7 Del Skrevet 23. februar 2019 Hvorfor gjør det noe? Markerte kinnben er svært feminint og et rundt ansikt er mye penere på kvinner enn et avlangt ett? Du klarer heller ikke slange benstrukturen din og har uansett en helt fin vekt! Du høres penere ut du, enn oval-fjes-mannen Anonymkode: 5abb6...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Del Skrevet 23. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mer feminint med langt hestetryne? Av alle ting å henge seg opp i..,,kanskje du burde dumpe ham og finne deg en med downs, de har jo ganske bredt og rundt ansikt? Så kan du virkelig SKINNE på bilder av dere sammen!! Anonymkode: cedad...df8 Nei altså! 🙄😆 Anonymkode: a5515...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Del Skrevet 23. februar 2019 Takk for oppmuntrende svar. Jeg har alltid ønsket meg et avlangt ansikt, så ble overrasket over tilbakemeldinger. Har vært så deppa over dette. Anonymkode: 9576e...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2019 #10 Del Skrevet 23. februar 2019 Gud hjelpe meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Del Skrevet 23. februar 2019 Du har akkurat samme BMI som meg. 22.1. Den vekten du vil ned på gir en BMI på 19.7. Du har høye kinnbein. Samme har jeg. Nå er jo vi kanskje helt ulike i kroppen, men jeg ser syk og undervektig ut på en BMI på 19.7. Har vært der. Ansiktet mitt ble verken mer eller mindre feminint av å gå ned til den vekten. Personlig ser jeg best ut med BMI 21-22. Det kan jo være anderledes for deg, men jeg ville ikke satset på at å gå ned 7 kg vil være løsningen. Det er nok mye bedre å akseptere seg for den man er. At han har et smalere ansikt enn deg har i grunn ingen annen betydning. Sannsynlig er det kun du som har lagt merke til det. Anonymkode: 65acc...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Del Skrevet 23. februar 2019 Har også bredere ansiktsform enn kjæresten min, jeg har komplekser for det og føler jeg har en manndig benstruktur og ansiktsform men har spurt venninder og familie nær meg som sier at jeg ikke har det, men at jeg har et forvrengt syn på meg selv. Jeg vet ikke men jeg ser jo også kjendisstjerner med samme ansiktsform som jeg ikke har tenkt over at ser noe mannlige ut så det er kanskje noe man tenker mere på selv enn hva andre tenker over Anonymkode: 56c8b...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #13 Del Skrevet 23. februar 2019 Hva med fjeshøvlingskirurgi? De høvler av ansiktet i bredden og syr det stramt sammen igjen, pluss legger inn 3 implantater i høyden, fra haka og ned.. Da vil du og mannen se ut som tusen dollar på bildene sammen! Anonymkode: c35c0...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Del Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, som teksten sier, jeg er bredere i ansiktet enn min mann. Har litt brede kinnbein, mens min mann er mer avlang i ansiktet. Syns det er flaut og ekkelt. Et ca 7 kg for mye. 170 og 64 kg. Jeg vet ikke om slanking vil gjøre underverker for et litt rundt bredt ansikt. Hva tror du? Føler meg lite feminin.. Anonymkode: 9576e...608 Gud hjelpe, hvor gammel er du? Hva er det med kvinner å elendig selvbildet/selvtillit. Dere er faen meg håpløse. Du er IKKE 7kg for mye! Det finnes ikke noen fasitsvar på vekt vs høyde. Skjerp deg! Anonymkode: 868ce...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #15 Del Skrevet 23. februar 2019 Jeg har også bredere ansikt enn kjæresten min. Vi oppdaget det ved en ren tilfeldighet, men lo bare av det. Jeg er 160 cm og 50 kg, han 189 cm og 80 kg. Det er bare sånn ansiktet mitt er. Har høye kinnbein og markert kjeve, men får ofte høre at jeg ser feminin ut. Ikke la noe sånt bli et kompleks. Anonymkode: 89ede...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #16 Del Skrevet 23. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for oppmuntrende svar. Jeg har alltid ønsket meg et avlangt ansikt, så ble overrasket over tilbakemeldinger. Har vært så deppa over dette. Anonymkode: 9576e...608 Kanskje du bør vurdere noen timer hos en psykolog? Anonymkode: e4275...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Del Skrevet 23. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor gjør det noe? Markerte kinnben er svært feminint og et rundt ansikt er mye penere på kvinner enn et avlangt ett? Du klarer heller ikke slange benstrukturen din og har uansett en helt fin vekt! Du høres penere ut du, enn oval-fjes-mannen Anonymkode: 5abb6...ca6 Klarer dere ikke gi komplimenter uten å snakke nedlatende om andre utseendetyper da? Jeg har ovalt fjes og har aldri tenkt at det er stygt. Anonymkode: 562db...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Del Skrevet 23. februar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for oppmuntrende svar. Jeg har alltid ønsket meg et avlangt ansikt, så ble overrasket over tilbakemeldinger. Har vært så deppa over dette. Anonymkode: 9576e...608 Du må slutte å henge med haken over dette. Eller nei, kanskje ikke. Anonymkode: 550ea...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå