Gå til innhold

Kan disse magesmertene bety noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

De siste to døgnene har jeg hatt smerter nederst i magen. Først trodde jeg det var gass og uvelhet. Men gikk på toalettet og hele pakka 😉 men fortsatt er smertene der. 

Stikker, og føles ut som noen drar i magen min innenfra. Har en sånn ekkel stikkende smerte. 

Er 6-7 dager etter EL så håper jo det er en spire, men symptomer så tidlig? Er dette et tegn på graviditet?

Anonymkode: fc78f...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme som du, bare jeg forventa mensen for 5 dager siden😂🙆🏼‍♀️

Anonymkode: 261e6...ffa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme som du, bare jeg forventa mensen for 5 dager siden😂🙆🏼‍♀️

Ta en graviditetstest - 5 dager er mye over tiden :) Du er kanskje gravid 🙊 ? 

- Men når begynte magesmertene å komme? 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en graviditetstest - 5 dager er mye over tiden :) Du er kanskje gravid 🙊 ? 

- Men når begynte magesmertene å komme? 

Jeg tok en test på tirsdag, på kveldstid og den var negativ, var en billig test da og tørr ikke teste igjen😂 

mmhh, under en uke siden jeg fikk de plagene. 

Har du noe mer? Jeg har å vært plaga av brunt uflod🙄🙄

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en test på tirsdag, på kveldstid og den var negativ, var en billig test da og tørr ikke teste igjen😂 

mmhh, under en uke siden jeg fikk de plagene. 

Har du noe mer? Jeg har å vært plaga av brunt uflod🙄🙄

Det er mange som får negativ test så positiv langt etter uteblitt mens så alltid håp :) Kjøp deg en ordentlig test, men det at mensen har uteblitt er et positivt tegn. Men skjer det ofte? Har du uregelmessig syklus? 

- Hadde brunt utflod i forrige PP så kom mensen ett par dager etterpå :( 

- Har kun disse magesmertene ikke noe annet, venter til uteblitt mens før jeg tester. Er 1 uke til.

Hvilken prøveperiode er du i? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som får negativ test så positiv langt etter uteblitt mens så alltid håp :) Kjøp deg en ordentlig test, men det at mensen har uteblitt er et positivt tegn. Men skjer det ofte? Har du uregelmessig syklus? 

- Hadde brunt utflod i forrige PP så kom mensen ett par dager etterpå :( 

- Har kun disse magesmertene ikke noe annet, venter til uteblitt mens før jeg tester. Er 1 uke til.

Hvilken prøveperiode er du i? 

Min kan være 1 dag før forventa og den kan være 2 uker forsein. Men har aldri opplevd dette😱 

vi er i prøveperiode aner ikke😂 er snart 2 år siden vi begynte å prøve og 1 år siden jeg hadde en MA

har en clearblue i skuffen🙊🙊

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kan være 1 dag før forventa og den kan være 2 uker forsein. Men har aldri opplevd dette😱 

vi er i prøveperiode aner ikke😂 er snart 2 år siden vi begynte å prøve og 1 år siden jeg hadde en MA

har en clearblue i skuffen🙊🙊

😕 Får håpe at denne gangen klaffet det, og at du går svangerskapet ut uten problemer!

Min søster ble gravid etter 3 år med prøving på nr 1. Ingenting var galt med verken henne eller mannen det bare tok litt tid. Nå har hun 3 barn :)

Nr 2 fikk hun med 8 mnd prøving å nr 3 på 3 mnd. Gikk raskere for hver gang. 

Jeg har også en clearblue i skuffen. Venter til jeg er «sikker» på at det er verdt å bruke den. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😕 Får håpe at denne gangen klaffet det, og at du går svangerskapet ut uten problemer!

Min søster ble gravid etter 3 år med prøving på nr 1. Ingenting var galt med verken henne eller mannen det bare tok litt tid. Nå har hun 3 barn :)

Nr 2 fikk hun med 8 mnd prøving å nr 3 på 3 mnd. Gikk raskere for hver gang. 

Jeg har også en clearblue i skuffen. Venter til jeg er «sikker» på at det er verdt å bruke den. 

Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge! Det fortjener vi😂👌🏼 

Nå begynner alle i vennekretsen min å få unger så😭

har tatt nedtelling på når jeg er sikker jeg kan ta og er 10 dager til😂😅

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge! Det fortjener vi😂👌🏼 

Nå begynner alle i vennekretsen min å få unger så😭

har tatt nedtelling på når jeg er sikker jeg kan ta og er 10 dager til😂😅

Krysser fingrene for oss begge :) ! 

Har fortsatt endel smerter i dag, og er litt svimmel og kvalm. Håper det er graviditet og ikke noe jeg brygger på. 

Skrevet

Oppdater meg👌🏼👌🏼

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også dette, en slags «røsking» nederst i magen. Det er 7 dager siden jeg skulle ha mensen, har vanligvis regelmessig menstruasjon. Tok en test dagen etter jeg skulle hatt mensen, men den var negativ. Jeg er ikke prøver da, så litt nervøs . 

Anonymkode: 6388b...380

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også dette, en slags «røsking» nederst i magen. Det er 7 dager siden jeg skulle ha mensen, har vanligvis regelmessig menstruasjon. Tok en test dagen etter jeg skulle hatt mensen, men den var negativ. Jeg er ikke prøver da, så litt nervøs . 

Når tenker du å teste igjen?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når tenker du å teste igjen?

Skal kjøpe test i morgen etter jobb. Håper på et klart svar, jeg tolker den første testen som negativ siden den var det innen tidsfristen. Dagen etter var det to streker, men er vel ugyldi.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har regelmessig mens er det absolutt et tegn på graviditet :) 1 uke er lenge. Å noen får ikke positiv test før godt uti IKM. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdater meg👌🏼👌🏼

Ja :) Du å! 

Tviler egentlig på at jeg er gravid. Føler jeg ikke er så heldig. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :) Du å! 

Tviler egentlig på at jeg er gravid. Føler jeg ikke er så heldig. 

Samme her😂 har jo gått til H alle andre ganger så🙄

• Liker 1
Skrevet
På 24.2.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Samme her😂 har jo gått til H alle andre ganger så🙄

Tok min første billig test i dag. Er 5 dager til menstruasjon. Den viste en veldig svak rosa strek 🙊 men det kan kanskje være en feil så tidlig så prøver igjen om 1-2 dager. Om streken blir sterkere så tror jeg faktisk at det kan være noe. 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok min første billig test i dag. Er 5 dager til menstruasjon. Den viste en veldig svak rosa strek 🙊 men det kan kanskje være en feil så tidlig så prøver igjen om 1-2 dager. Om streken blir sterkere så tror jeg faktisk at det kan være noe. 

WÆÆ heldig!😭

her har enda ikke mensen komt er 10 dager over forventa tid, har ingen mensen symptomer eller graviditet🙊🙊

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WÆÆ heldig!😭

her har enda ikke mensen komt er 10 dager over forventa tid, har ingen mensen symptomer eller graviditet🙊🙊

Eneste jeg kan si er at jeg har vært stuuuup trøtt, men merker ingenting anna:( 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WÆÆ heldig!😭

Oi da må du ta en prøve! Er mange som ikke får symptomer før det har gått 6-7 uker :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...