AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Hei! Nå er jeg altså så lei og føler jeg har prøvd alt, er det noen der ute som er bedre teknisk anlagt enn meg så hadde jeg blitt sjeleglad!! Problemet er at meldingsappen som er standard på telefonen er så himla upraktisk. Om jeg mottar en sms så ligger den i samtale med en person, men mottar jeg et bilde eller Gud forby, en melding som er så lang at den blir sendt som mms (skjer ofte) så lages det en ny samtale med avsender og meg som mottaker. Svarer jeg inne på den samtalen så sender jeg også en melding til meg selv... Samtalen blir dermed delt og gir jo ingen mening om jeg går inn på samtalen (sms) så ligger ikke de svarene som er for lange eller bildene der.. De ligger i en egen samtale. Også, meldinger som sendes sms mms blir omgjort til en "film" hvor jeg kan åpne en boble med litt av teksten og få lese det som står i 5 sekunder før den lukker seg. I noen tilfeller må jeg da åpne, ta screenshot også se på dem etterpå for jeg rekker ikke lese. Prøvd å holde inne for å pause filmen, men da popper det opp alternativer med play/pause/rewind osv så jeg ser ikke hva det står. Samme med bilder. Sendes flere bilder samtidig blir de lagt i en "slideshow" og vises x-antall sekunder og jeg får ikke bladd frem og tilbake mellom bildene. Om den faenskapen der ikke går an å gjøre noe med (for jeg har prøvd å gjøre den til standard app og ikke, ingen forskjell, og den samarbeider ikke med messenger over hodet. Sms havner 50/50 inn i messenger og blir borte fra listen det om jeg lukker og åpner appen igjen) Finnes det en annen brukbar app jeg kan laste ned og bruke som IKKE har masse reklame? Jeg er desperat!!! Anonymkode: bffc9...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå