Gå til innhold

Nintendo Switch eller PlayStation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du ha kjøpt og hvorfor?

Jeg er i tvil om hva jeg skal kjøpe meg og lurer litt på hva folk vil anbefale. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste maskin og best spillutvalg = Ps4

Mest portabel og fleksibel = Switch.

Har begge, anbefales. En får mye fint brukt:-)

Anonymkode: 05120...745

• Liker 1
Skrevet

PS4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fordi vi er de beste Gamerne ever as

Anonymkode: 16a2d...197

Skrevet

Jeg har begge og anbefaler switch. Men det kommer an på hva du vil med den. 

Fordeler m switch:

Zelda

lett å ta med seg overalt og spille m andre

kjempelett og gøy å spille danse/sportsspill (slipper ekstrautstyr som på ps4)

Mario

Vi bruker nesten ikke vår ps4, men den har mange kule spill og kan erstatte DVD-spilleren. 

Anonymkode: 129eb...21d

Skrevet

Her har ungdommen begge. Det går mest i PS4. Nintendoen er kjekk når de skal ta den med seg også liker de å bruke den som nettbrett for å se på youtube ol. 

Anonymkode: b5211...607

Skrevet

Ps4. Kjøper bare ny Nintendo konsoll for hver gang det kommer et nytt Zelda spill

Skrevet

Kommer vel an på hva du vil spille. Jeg er veldig glad i typ mario kart, mario party og zelda, så definitivt nintendo for meg. Pluss for at man kan bruke bare skjermen og dermed ta med på reise.

Anonymkode: b3628...333

Skrevet

Finn ut hvilken av konsollene som har flest spill du vil ha, og velg deretter om du må velge en :)

Har begge, og liker switchen - men ps4en har flere spill jeg liker, og den blir mest brukt :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg solgte min PS4 da jeg kjøpte Switch fordi jeg ikke hadde råd til å beholde begge, men har hatt lyst på Switch helt siden den kom ut og jeg så trailer for Zelda-spillet. Jeg har hatt Playstation siden jeg var liten, skikkelig Sony-familie her. Den siste Nintendo-konsollen jeg virkelig likte var Game Cube, men har allerede fått sansen for Switch. Liker at den er portabel og at det er "to-i-en"-spillkonsoll omtrent. Både til TV og at man kan spille den som en håndholdt. Har egentlig ikke særlig sans for håndholdt da jeg føler skjermen er for liten, men denne liker jeg veldig godt. Skjermen er grei størrelse og den er ikke klein å bruke.

Det eneste jeg savner er streaming-muligheter som PS4 har.

Anonymkode: 0627a...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Ps4 er som en appleTV i funksjonalitet+heavy mange spill, men ikke portabel.

switch har bare YouTube, ikke TV2 sumo, NRK, NRK super, hbo, Netflix, Viaplay etc. Ikke fullverdig nettleser på den heller tror jeg.

Jeg som pappa har ps4, men alle bruker den til tv-titting, minste har switch, men har ikke rørt den på 3 mnd.

Anonymkode: 53d46...428

Skrevet

Jeg hadde gått for PS4. Bedre spillutvalg, og veldig anvendelig til alt mulig annet. Switch er gøy i perioder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...