Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #1 Skrevet 23. februar 2019 Når menn responderer på oppgjøret mot seksuell trakassering med at "vi tør jo ikke prøve oss lenger, alt er jo seksuell trakassering!", "dette er hvorfor menn ikke prøver seg på kvinner lenger, plutselig blir vi anmeldt!".... Så er det bare en trussel mot kvinner om at vi enten må godta trakasseringen deres og holde kjeft, eller ikke få noe oppmerksomhet og nærhet fra dem.. Som om oppmerksomhet og nærhet fra menn med dårlig kvinnesyn er en premie vi bør være glad og takknemlig for. Se de røde flaggene jenter og hold dere unna menn som sier sånt! Anonymkode: dd87f...f25 75
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Det er hårfine grenser mellom hva som er ok flørting og hva som er "over grensen". Det er heller ikke slik at alle damer har samme grenser. At menn sier slikt betyr ikke at de er sånne som trakasserer. Det er klart at man blir mer forsiktig etter denne kampanjen. Anonymkode: 397d4...b29 19
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 Jeg er mann og holder meg langt unna kvinnfolk etter dette hysteriet kom. Ikke faen om jeg skal feilaktig bil dratt inn i noe kleint dritt som jeg ikke vil. Anonymkode: e61bb...7f8 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 23. februar 2019 Jeg bruker å svare slike menn med at jeg syns det er flott at de har sluttet å ta initiativ når de ikke ser grensen mellom flørting og trakassering. Anonymkode: 71ab8...a60 78
Tran09 Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å svare slike menn med at jeg syns det er flott at de har sluttet å ta initiativ når de ikke ser grensen mellom flørting og trakassering. Anonymkode: 71ab8...a60 Bra svar, låner det! 24
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er mann og holder meg langt unna kvinnfolk etter dette hysteriet kom. Ikke faen om jeg skal feilaktig bil dratt inn i noe kleint dritt som jeg ikke vil. Anonymkode: e61bb...7f8 Hva er "kleint dritt"? Anonymkode: b3f0c...d98 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #7 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er hårfine grenser mellom hva som er ok flørting og hva som er "over grensen". Det er heller ikke slik at alle damer har samme grenser. At menn sier slikt betyr ikke at de er sånne som trakasserer. Det er klart at man blir mer forsiktig etter denne kampanjen. Anonymkode: 397d4...b29 Jeg synes grensen er ganske klar, jeg. Har ikke blitt mer forsiktig overfor damer etter metoo..alle problemstillingene var jeg klar over på forhånd. Metoo fikk meg til å tenke gjennom oppførselen min, og jeg kom fram til at ingen justeringer trengtes, da min oppførsel allerede var hensynsfull. Skjønner ikke hva dere andre sutregutter griner etter. M32 Anonymkode: 4e9dc...9f5 80
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #8 Skrevet 23. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er "kleint dritt"? Anonymkode: b3f0c...d98 Å bli beskyldt for ting jeg ikke mente. Vet aldri hva slags gale kvinns det er der ute. Anonymkode: e61bb...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #9 Skrevet 23. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes grensen er ganske klar, jeg. Har ikke blitt mer forsiktig overfor damer etter metoo..alle problemstillingene var jeg klar over på forhånd. Metoo fikk meg til å tenke gjennom oppførselen min, og jeg kom fram til at ingen justeringer trengtes, da min oppførsel allerede var hensynsfull. Skjønner ikke hva dere andre sutregutter griner etter. M32 Anonymkode: 4e9dc...9f5 Famous last words. Anonymkode: e61bb...7f8 11
FrodeF Skrevet 23. februar 2019 #10 Skrevet 23. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når menn responderer på oppgjøret mot seksuell trakassering med at "vi tør jo ikke prøve oss lenger, alt er jo seksuell trakassering!", "dette er hvorfor menn ikke prøver seg på kvinner lenger, plutselig blir vi anmeldt!".... Så er det bare en trussel mot kvinner om at vi enten må godta trakasseringen deres og holde kjeft, eller ikke få noe oppmerksomhet og nærhet fra dem.. Som om oppmerksomhet og nærhet fra menn med dårlig kvinnesyn er en premie vi bør være glad og takknemlig for. Se de røde flaggene jenter og hold dere unna menn som sier sånt! Anonymkode: dd87f...f25 Tull og tøys. Se hva som skjedde med Giske etter at noen ba om bilde med han i helgen. Så lenge tilbakestående mennesker får fritt spillerom i media må menn holde seg unna damer. Konsekvensene er for store. 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #11 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, FrodeF skrev: Tull og tøys. Se hva som skjedde med Giske etter at noen ba om bilde med han i helgen. Så lenge tilbakestående mennesker får fritt spillerom i media må menn holde seg unna damer. Konsekvensene er for store. Jepp. Galskapen er total blitt. Anonymkode: e61bb...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #12 Skrevet 23. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Å bli beskyldt for ting jeg ikke mente. Vet aldri hva slags gale kvinns det er der ute. Anonymkode: e61bb...7f8 Hva har du blitt beskyldt for? Anonymkode: b3f0c...d98 1
Gjest Minesveiper Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Jeg synes det er viktig å skille mellom uønsket oppmerksomhet som i: "Jeg ønsker ikke at denne karen skal ta initiativ til meg", og ren trakassering. Jeg reagerte ikke på metoo kampanjen sånn generelt selv om det var noen forslag jeg ikke likte som for eksempel at det må bli obligatorisk at kjønnene samtykker muntlig før man har sex. For meg virker det litt fjernt. Det som jeg derimot finner noe irriterende er "pose og sekk" holdningen der kvinner ønsker at menn generelt skal stå for initiativene, men initiativene skal bare komme fra mennene man finner attraktive. Hvis man ønsker at det motsatte kjønn skal stå for initiativene, så mener jeg at bare må leve med at man får noe uønsket oppmerksomt fra menn man ikke er interessert i. Det hender at man ikke vet om damen er interessert før etter at man har tatt initiativ sånn at det er vanskelig å ta hensyn til dette med uønsket oppmerksomhet som mann bortsett fra å la damen være i fred dersom hun ikke er interessert. Endret 23. februar 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #14 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva har du blitt beskyldt for? Anonymkode: b3f0c...d98 Gjengis ikke her. Anonymkode: e61bb...7f8
Snaskesnusken Skrevet 23. februar 2019 #15 Skrevet 23. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og holder meg langt unna kvinnfolk etter dette hysteriet kom. Ikke faen om jeg skal feilaktig bil dratt inn i noe kleint dritt som jeg ikke vil. Anonymkode: e61bb...7f8 jeg syns det er flott at du har sluttet å ta initiativ når du ikke ser grensen mellom flørting og trakassering. 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 Populært innlegg #16 Skrevet 23. februar 2019 Jeg er mann, og jeg greier helt fint å skille mellom flørt, vise interesse og det å trakassere damer. Men jeg ser faktisk daglig andre mannfolk som driter seg ut med kommentarer som er sexistiske. Når disse gutta presterer på det nivået i møter...på jobb. Da er det ikke vanskelig å forstå hvor lista ligger på byen med et par skarpe under vesten. Stå på damer...kjør knallhardt, og vi er mange menn som heier på dere. Anonymkode: e6b1b...f38 51
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #17 Skrevet 23. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Gjengis ikke her. Anonymkode: e61bb...7f8 Tåler det ikke dagens lys? Anonymkode: b3f0c...d98 10
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #18 Skrevet 23. februar 2019 7 minutter siden, Snaskesnusken skrev: jeg syns det er flott at du har sluttet å ta initiativ når du ikke ser grensen mellom flørting og trakassering. Joda, jeg ser den greit. Dessverre gjør ikke alle kvinner det etter at de fikk Metoo-våpenet. Anonymkode: e61bb...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #19 Skrevet 23. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tåler det ikke dagens lys? Anonymkode: b3f0c...d98 Det gjør det. Men jeg legger det uansett ikke ut her. Anonymkode: e61bb...7f8
Paperwall Skrevet 23. februar 2019 #20 Skrevet 23. februar 2019 Når folk presterer å spørre om det "ikke er lov å flørte lenger?" så bør svaret være "nei." Hvis folk oppfatter din flørting som seksuell trakassering så bør du slutte med det. 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå