Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Ser noen her er flinke til å tolke drømmer. Har en drøm som jeg har hatt mange ganger i løpet av livet. 

Det er i forskjellige situasjoner hvor jeg må forklare noen noe. Dette varierer alt fra min mor til en venninne. Utover i samtalen er det akkurat som om kjeven min låser seg og blir treg og stemmen forsvinner. Fysisk sett sitter den ikke fast, men blir bare treg også gjør det vondt. 

Får vondt i munnen (ganen) om jeg snakker for mye til vanlig også, men tror ikke det er relevant 😂

Kvinne 28 

Anonymkode: 2f4b3...f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du en person som er konfliktssky og som er redd for å si det du egentlig mener? Kan jo være noe slik. At hodet ditt prøver å fortelle deg at du skal begynne å stå mer opp for deg selv. Jeg tolker drømmen som du ikke føler deg hørt, stemmer forsvinner og du får ikke sagt det du vil. Men jeg kan være helt på viddene hehe. 

Anonymkode: a4cef...d2a

Skrevet

Er du redd for å stå opp for deg selv til vanlig? 

Føler du ofte du må forklare ting med deg selv skikkelig ellers forstår de ikke deg? Og du ønsker egentlig ikke dette? At det heller var lett? 

Og da er det kroppen som kanskje gir beskjed på at du kan ta det mer med ro ellers i livet når det gjelder det sosiale. At du er god nok som du er. Nå må du slappe av litt. Det er greit å ære seg selv uansett situasjon. 

Stemmer noe av dette? Eller er jeg helt på villspor? 

Anonymkode: cd1ee...75f

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du en person som er konfliktssky og som er redd for å si det du egentlig mener? Kan jo være noe slik. At hodet ditt prøver å fortelle deg at du skal begynne å stå mer opp for deg selv. Jeg tolker drømmen som du ikke føler deg hørt, stemmer forsvinner og du får ikke sagt det du vil. Men jeg kan være helt på viddene hehe. 

Anonymkode: a4cef...d2a

Jeg er akkurat sånn! Jeg tør ikke si hva jeg mener fordi jeg har alltid opplevd at jeg enten for kjeft eller må forsvare det til den grad at andre skal krangle med meg. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du redd for å stå opp for deg selv til vanlig? 

Føler du ofte du må forklare ting med deg selv skikkelig ellers forstår de ikke deg? Og du ønsker egentlig ikke dette? At det heller var lett? 

Og da er det kroppen som kanskje gir beskjed på at du kan ta det mer med ro ellers i livet når det gjelder det sosiale. At du er god nok som du er. Nå må du slappe av litt. Det er greit å ære seg selv uansett situasjon. 

Stemmer noe av dette? Eller er jeg helt på villspor? 

Anonymkode: cd1ee...75f

Ja, det er akkurat slik! Det der virker som at det stemmer veldig. Jeg ønsker ikke si for mye av meg selv til andre, men blir ofte satt i en situasjon hvor jeg må..og jeg opplever ofte at de rundt meg ikke vil forstå. 

Etter jeg valgte en livsstil som ikke var forventet, ble jeg konfrontert. Det er greit  og jeg regnet med det. Men det førte til krangler og jeg føler jeg hele tiden må forsvare meg selv for den jeg er, og hele tiden "godta drittslenging". Alt jeg vil er bare å være meg sjøl. 

Tusen takk for Så gode tolkninger ❤❤❤

Skrevet

"Dreaming about losing your voice can mean that you feel like your voice isn’t being heard. Is there a situation in your life that has left you feeling powerless and out of control? Losing your voice in a dream may be a sign that you need to take more initiative in your personal or professional life."

https://www.truthfinder.com/infomania/social/dream-interpretation/

Anonymkode: 193c0...dad

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Dreaming about losing your voice can mean that you feel like your voice isn’t being heard. Is there a situation in your life that has left you feeling powerless and out of control? Losing your voice in a dream may be a sign that you need to take more initiative in your personal or professional life."

https://www.truthfinder.com/infomania/social/dream-interpretation/

Anonymkode: 193c0...dad

Story of my life der as..:/

Skrevet

Kan tolkes som at du går med mye inni deg, har et forklaringsbehov men ikke får anledningen eller motet til det, eller pleier å føle deg misforstått eller har noe usagt som er vanskelig å snakke om eller opplever at folk prøver å tie deg når du snakker? 

Anonymkode: 2d269...19f

AnonymBruker
Skrevet
På 26.2.2019 den 3.09, AnonymBruker skrev:

Kan tolkes som at du går med mye inni deg, har et forklaringsbehov men ikke får anledningen eller motet til det, eller pleier å føle deg misforstått eller har noe usagt som er vanskelig å snakke om eller opplever at folk prøver å tie deg når du snakker? 

Anonymkode: 2d269...19f

Alt du sier. Har fått utrolig nøyaktige svar, og tenker det er det det handler om. Jeg fikk en annen forklaring for noe år siden om at "jeg tenker ikke før jeg snakker", noe som godt kan stemme, og jeg begynte å tenke mer etter, det funker for en periode, men drømmen kom tilbake. Jeg føler meg sjeldent hørt, jeg føler folk misforstår meg, jeg møter mye motgang i kommunikasjon... virker som det jeg sier ikke betyr noe..og min stemme har sjeldent blitt prioritert, jeg har aldri følt at jeg har blitt tatt seriøst av de fleste. Har vært et par tilfeller hvis det har vært noen jeg ikke har kjent. 

Dette har fått meg til å tenke at jeg er rar. Hvorfor vil ingen høre på meg? Hvorfor skal alle ta ting i verste mening? Hvorfor vil ingen prøve å forstå? Og hvorfor så mange...da må det være meg. 

Jeg er redd for å si ting rett ut, så jeg får mye rundt grøten. Ikke rart folk misforstår. Jeg må bare tørre å si det som det er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...