AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 En del av hagen min ligger i en lett skråning som er en slags gammel veifylling. Mye stein med et tynt lag med jord, mose, trær og busker på toppen. Jeg har en liten benk der og ser gjerne utover fjorden derfra. Siden vanner renner så godt av, må jeg også vanne litt om sommeren. Så det står en diger tønne der. Men hva med en andedam istdf? Det hadde vært fint, tiltrukket seg insekter, og jeg kunne ha vannet derfra. Men jeg ser ikke helt hvordan jeg kan få det til. Det er fryktelig vanskelig bare å "grave" i alle disse steinene. Jeg vil helst ikke ha plast der. Og jeg aner ikke hvordan jeg kan få stoppe vannet fra å forsvinne rett ned ellers. Noen her som har ideer? Anonymkode: d55d4...75e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Det burde absolutt være mulig å få til en andedam, men det krever bruk av en eller annen slags støp, membran eller et kar. Et kar kan kanskje bli litt vel stort å håndtere og få på plass (siden du skal ha en andedam, og ikke bare en liten pytt). Avhengig av hvordan det ser ut og hvordan du tenker å ha dammen kan det tenkes du må plassstøpe dammen. Jeg vet ikke all verden om dette, men det er masse informasjon å finne på nett. Anonymkode: 4476d...643 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå