AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 Svigerinnen prøver å få meg med på pole. Jeg vil ikke såre henne, men synes det er så harry. Jeg klarer ikke å se på det som verken glamorøst eller sexy. Jeg er den gammeldagse, så sier ikke noe. Hun poster nå bilder av seg selv på denne stangen i alle slags posisjoner. Hun er 40 år og har i grunn alltid vært ekstremt kropps- og utseendefiksert. Jeg synes det er vulgært og stangen får meg til å tenke på strippeklubber og objektivisering av kvinnen. Dette har nå blitt en slags " empowering". Jeg ser ikke helt at dette har noe med empowering å gjøre. Eneste jeg ser, er at det er en måte å trene kjernemusklene på, men det gjør jeg helst på andre måter. Anonymkode: 5c6ed...412
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #2 Skrevet 23. februar 2019 Det er forskjell på Pole og Pole. Hvis du søker på Youtube kommer det mest opp skikkelig harry greier, men det er så utrolig mye mer. Akkurat som det ellers er forskjellige dansestiler er det også det i pole. Jeg trener pole, men har ikke sånne harry sko og vrikker meg rundt som en stipper. Det er mer aksobatikk/turn, og f eks lyrisk pole er mer jazzballett enn stripping. Det blir nok mer stuerent om noen år, det søkes f eks om at det skal bli OL-gren, tror jeg, og da er det jo ikke Las Vegas-danserne som stiller opp, for å si det sånn. Pole er en krevende og hard treningsform, og er ikke for pingler! Det går sikkert an å holde seg til å smyge seg rundt stanga og se sexy ut, men det høres jo mildt sagt dritkjedelig ut i lengden. Men det er helt klart en treningsform som tiltrekker seg eksibisjonister, og det er jo de som synes mest i SoMe, som din svigerinne Jeg har aldri lagt ut et eneste bilde, for nettopp pga fordommer så dropper jeg prakke det på folk. Jeg gjør det ikke for å se kul ut. Sjekk f eks denne: Anonymkode: 2ca44...eea 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #3 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på Pole og Pole. Hvis du søker på Youtube kommer det mest opp skikkelig harry greier, men det er så utrolig mye mer. Akkurat som det ellers er forskjellige dansestiler er det også det i pole. Jeg trener pole, men har ikke sånne harry sko og vrikker meg rundt som en stipper. Det er mer aksobatikk/turn, og f eks lyrisk pole er mer jazzballett enn stripping. Det blir nok mer stuerent om noen år, det søkes f eks om at det skal bli OL-gren, tror jeg, og da er det jo ikke Las Vegas-danserne som stiller opp, for å si det sånn. Pole er en krevende og hard treningsform, og er ikke for pingler! Det går sikkert an å holde seg til å smyge seg rundt stanga og se sexy ut, men det høres jo mildt sagt dritkjedelig ut i lengden. Men det er helt klart en treningsform som tiltrekker seg eksibisjonister, og det er jo de som synes mest i SoMe, som din svigerinne Jeg har aldri lagt ut et eneste bilde, for nettopp pga fordommer så dropper jeg prakke det på folk. Jeg gjør det ikke for å se kul ut. Sjekk f eks denne: Anonymkode: 2ca44...eea Det der er jo akrobatikk. Ser vanskelig ut. Min svigerinne har høye heler og knapt klær på seg. Hun har en del "kom og ta meg" utrykk osv. som jeg virkelig ikke liker og helst ikke vil se. Visste ikke at det var ulike grener innen pole. Har selv drevet med diverse idrett, men heller ikke lagt ut bilder. Mulig det er en kombinasjon som har fått meg fordomsfull. Takk for opplysningene Anonymkode: 5c6ed...412
Cuntzilla Skrevet 23. februar 2019 #4 Skrevet 23. februar 2019 (endret) Vært på pole fitness, det er en virkelig hard treningsform. Fornyet respekt for de som henger opp-ned i i sånne stenger, det var en krevende styrketime, mye mer enn det var dansetime. Jeg fikk vondt og svære blåmerker overalt og likte ikke følelsen av metallstangen på lår og legger og huden som slet mot den, så det var ikke noe for meg. I tillegg til at jeg ikke fikk til så mye utenom nettopp det å danse rundt stanga, men det var bare 50% av det, andre 50% var direkte styrkeøvelser som å løfte seg opp med bare armene osv. Det var både menn og kvinner til stede, de fleste supertrente. Instruktøren var en liten plugg av ei dame, ekstremt muskuløs og hadde tydeligvis lyst til å drepe oss den dagen med harde øvelser, selv det var intro-time. Sexy strippeklubb var det siste jeg tenkte på da jeg var der, føltes mer ut som militærleir. Så kanskje du kan prøve en time og se om det stemmer med alle fordommene dine, eller kanskje tvert i mot er noe for deg? Høres mer harry ut det venninna di driver med enn den timen jeg tilfeldigvis endte på, men dette er jo noe du enkelt kan prøve ut før du bestemmer deg, og bare skrive det opp under erfaringer om det ikke var noe for deg. Endret 23. februar 2019 av Cuntzilla 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2019 #5 Skrevet 23. februar 2019 Det at de trener nesten nakne er nødvendig for å henge fast på stanga, men for mer dans er det ikke alltid nødvendig, da trener vi ofte i tights og med knebeskyttere. Her er andre ting: Anonymkode: 2ca44...eea
Honey Dew Skrevet 23. februar 2019 #6 Skrevet 23. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at de trener nesten nakne er nødvendig for å henge fast på stanga, men for mer dans er det ikke alltid nødvendig, da trener vi ofte i tights og med knebeskyttere. Her er andre ting: Anonymkode: 2ca44...eea Fy søren. Det der var imponerende 😍 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 22 timer siden, Honey Dew skrev: Fy søren. Det der var imponerende 😍 Det er helt sinnsykt bra trening. For hver minste muskel i hele kroppen Anonymkode: 2ca44...eea
Honey Dew Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt sinnsykt bra trening. For hver minste muskel i hele kroppen Anonymkode: 2ca44...eea Skulle ønske jeg var ung og sprek, så skulle jeg jammen meg ha startet med dette jeg også. Nå er leddene mine gamle og knirkete, så jeg har nok med å reise meg opp og sette meg ned samt turgåing for å smøre leddene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå