Gå til innhold

Spørsmål til dominante menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å treffe en skikkelig bra fyr, og han liker å være dominant. Jeg liker også at han er det.

Vi har bare hatt sex en gang og da slet han litt med ereksjonen, og jeg VET at han er veldig keen på meg, så det er neppe det. Tipper at han var litt nervøs, men så lurer jeg på om det var fordi JEG var så PÅ? Nå skal vi treffes igjen og jeg lurer på hva som kan tenne han mest. Hvordan liker andre dominante menn å ha det? Liker dere at dama ikke viser så mye initiativ? 

Hvordan ser det perfekte scenariet ut, altså før selve sexen?

Anonymkode: 3c212...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Master1, du kan f eks gjerne svare! :)

Skrevet

Dette kan bli interessant...

• Liker 1
Skrevet

Venter spent på en erotisk novellesamling.😀

Anonymkode: 37b28...967

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter spent på en erotisk novellesamling.😀

Anonymkode: 37b28...967

Haha, jeg vil bare ha tips, ikke noveller! 🤣 Hvor pågående bør jeg være? Burde jeg erte litt, og holde igjen f eks?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg vil bare ha tips, ikke noveller! 🤣 Hvor pågående bør jeg være? Burde jeg erte litt, og holde igjen f eks?

Hva med å gjøre det så enkelt som å spørre han? Uten å legge noe i mellom..

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Hva med å gjøre det så enkelt som å spørre han? Uten å legge noe i mellom..

Det kommer jeg selvsagt til etterhvert, men jeg lurer på hva andre domiante ville foretrukket! Er jo morsomt!

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg opplever at alle forhold finner sin temperatur og tenningsmønster.  Jeg stnes derfor det er vanskelig å gi konkrete råd utover åpenhet og å snakke sammen.

Jeg er switch, BTW.

Lykke til inn i en spennende verden!😉😎

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer jeg selvsagt til etterhvert, men jeg lurer på hva andre domiante ville foretrukket! Er jo morsomt!

Det er veldig skjeldent det er en gitt mal på hva en dominant foretrekker, egentlig.

Men, det er sikkert lurt å la han ta litt styring. 

Generelt sett, så vil jeg definitivt anbefale å snakke litt mer inngående om temaet, før dere kjører på. Veldig greit å avklare grenser  på forhånd.

• Liker 1
Skrevet

Dominante menn er forskjellige og liker ulike ting. La han ta styringen og se hva som skjer.

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Det er veldig skjeldent det er en gitt mal på hva en dominant foretrekker, egentlig.

Men, det er sikkert lurt å la han ta litt styring. 

Generelt sett, så vil jeg definitivt anbefale å snakke litt mer inngående om temaet, før dere kjører på. Veldig greit å avklare grenser  på forhånd.

Ja, men vi snakker ikke SM, kun litt dominanse, så trenger ikke safewords o.l. Pluss han var superforsiktig sist, så han er veldig hensynsfull. Jeg har bare lyst til å pirre han maks. Skjønner at det ikke er noen mal, jeg vil ikke ha noen mal, men vite hva andre dominante hadde likt. Jeg tar det ikke som en selvfølge at han liker det samme, men er nysgjerrig!

Skrevet
29 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg opplever at alle forhold finner sin temperatur og tenningsmønster.  Jeg stnes derfor det er vanskelig å gi konkrete råd utover åpenhet og å snakke sammen.

Jeg er switch, BTW.

Lykke til inn i en spennende verden!😉😎

Ikke gi meg råd, trenger ikke råd, jeg vil vite hva DU tenner på når du er i det dominante hjørnet!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men vi snakker ikke SM, kun litt dominanse, så trenger ikke safewords o.l. Pluss han var superforsiktig sist, så han er veldig hensynsfull. Jeg har bare lyst til å pirre han maks. Skjønner at det ikke er noen mal, jeg vil ikke ha noen mal, men vite hva andre dominante hadde likt. Jeg tar det ikke som en selvfølge at han liker det samme, men er nysgjerrig!

Det er uansett lurt å snakke om grensene på forhånd. Da legger dere lista med en gang, og en del av nervøsiteten med ny partner vil forsvinne.. Alltid greit å vite hva en har å forholde seg til, da vi alle har forskjellige preferanser.

Men, spør han pent om du får lov å suge han.. 😉

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har funnet en av de mange som SIER at de liker å dominere...

Anonymkode: 80598...11f

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Hele poenget med dominanse er å kunne få slippe dette. Ellers kunne man jo tatt til takke med en helt alminnelig mann.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Jentadi skrev:

Dominante menn er forskjellige og liker ulike ting. La han ta styringen og se hva som skjer.

Helt riktig.

Og hvis han ikke tar styringen, så er det på tide å innse at han faktisk ikke er dominant. Altfor mange der ute går rundt og tror de er dominante, fordi de synes det høres så tøft ut, ikke fordi de genuint ønsker eller evner å ta styring. 

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har funnet en av de mange som SIER at de liker å dominere...

Neida, jeg fikk se noen glimt av det sist. Men han liker andre ting også, han MÅ ikke være sjefete.

7 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Det er uansett lurt å snakke om grensene på forhånd. Da legger dere lista med en gang, og en del av nervøsiteten med ny partner vil forsvinne.. Alltid greit å vite hva en har å forholde seg til, da vi alle har forskjellige preferanser.

Vi har snakket nok til at vi er trygge.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele poenget med dominanse er å kunne få slippe dette. Ellers kunne man jo tatt til takke med en helt alminnelig mann.

Jeg er ikke uenig i tankegangen din, og det samme er det vel flere som tenker her. 

Derfor har det vel ikke akkurat haglet inn med gode råd, heller.. 

Men, hvis han er en av disse som ikke er naturlig dominant, så vil han nok likevel føle seg slik hvis hun spør pent.. 

Skrevet
6 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg er ikke uenig i tankegangen din, og det samme er det vel flere som tenker her. 

Derfor har det vel ikke akkurat haglet inn med gode råd, heller.. 

Men, hvis han er en av disse som ikke er naturlig dominant, så vil han nok likevel føle seg slik hvis hun spør pent.. 

Ja, men det er ikke bare frekt, men slemt, å utgi seg for å være dominant, hvis man ikke er det.

Dersom man må be en mann om noe, så er han underdanig. Og veldig mange kvinner ønsker å slippe slike menn.

Selv om mennene føler seg dominante av at kvinnen ber pent, så føler kvinnene seg ofte som mødre som må dulle for at mannen skal «føle seg som en mann».

Løgnaktighet og feighet, kaller jeg det. Turn off.

• Liker 3
Skrevet

Det kunne nok også ha kommet flere gode svar hvis hun hadde spurt kvinner som er sammen med dominante menn. Men det gjorde hun jo ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...