August Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 Grunnen til at jeg spør er at til vårt bryllup leide vi sjakett til min mann og våre gutter på 7 og 9 år. Kvelden før bryllupet sjekket vi disse, og fant ut at tørklet var festet med en stor knappenål med et hode som lignet en perle. Hadde det bare vært min mann så kunne han kanskje gått slik. Han hadde kanskje stukket seg noen ganger i løpet av dagen, men hadde jo overlevd det. Men jeg lar jo ikke mine barn gå med knappenåler på brystkassa. På morgnen på bryllupsdagen prøvde jeg å få tak i de som jobbet i brudesalongen vi hadde leid klærne, vi hadde telefonnr både til butikken og to privatnummre, men fikk ikke svar noe sted. Løsningen ble at min svigermor sydde på perler istedet. Men denne situasjonen lagde unødvendig stress fos oss på bryllupsdagen. Så når mann min leverte klærne på mandagen etter så spurte han om dette, men fikk til beskjed at slik skulle det være og at det ALDRI hadde vært noen klager på dette før. Er det bare jeg som er pirkete eller ville dere andre latt mannen deres eller barn/brudesvenner gått med knappenåler på brystkassen? Er det noen andre som har leid sjakett som vet om hva som er vanlig å feste dette tørklet med. Vi kunne kanskje kjøpt en egnet nål, men fikk beskjed om at den var komplett. De burde i allefall informert om dette, synes dere ikke det?
August Skrevet 26. august 2002 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2002 Jeg ser det er en del so har lest innlegget mitt, men jeg har ikke fått noen synspunkter. Er det virkelig ingen som vet dette? Eller hvis jeg bare er "dum", så vær så snill å fortell meg det også. Venter spent på deres synspunkter.
Mrs. B Skrevet 27. august 2002 #3 Skrevet 27. august 2002 Tror nok det er helt vanlig å feste sjalet med en slik perle. Har aldri hørt om at noen har brukt noe annet. Min mann hadde også dette...
August Skrevet 27. august 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2002 Jo jeg er også inneforstått med at tørklet festes med en perle, men ikke at perlen sitter på toppen av eller er en 5 cm lang knappenål. Syntes ihvertfall at brudesalongen kunne informert om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå