Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest hos en venninne for litt siden. Der var det en kjekk gutt og vi flørtet litt. Venninna mi fortalte at hun hadde følelser for han for ganske lenge siden men har hatt kjæreste etter det(de er ikke sammen nå). Men hun sa nå igjen at hun liker han litt. Hun skal ha fest igjen i begynnelsen av mars, og han skal dit. Er det dårlig gjort av meg om det skjer noe mellom meg og han?

Vi er 17 forresten.

Anonymkode: 54c25...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften din er litt misledende. Du har ikke "tatt" noe som helst fra henne, all den tid han faktisk aldri har vært sammen med henne eller hatt noe forhold med henne. At hun "liker han litt" gir henne ikke noe som helst førsterett på han. Det er han som må velge. Liker han deg best, greit. Liker han henne best, greit. 

• Liker 10
Skrevet

Mannfolk kan ikke stjeles. Det er helt opp til han hvem av dere han vil ha, om han i det hele tatt vil ha noen.

Anonymkode: 1da70...154

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Overskriften din er litt misledende. Du har ikke "tatt" noe som helst fra henne, all den tid han faktisk aldri har vært sammen med henne eller hatt noe forhold med henne. At hun "liker han litt" gir henne ikke noe som helst førsterett på han. Det er han som må velge. Liker han deg best, greit. Liker han henne best, greit. 

Vet at jeg egentlig ikke tar noe fra henne. Men måtte ha litt clickbait😉😉

Skrevet

Du har alt vist deg som en bitch og dårlig venninne når du flørter med en fyr du vet venninna de har vært keen på. På fest hos henne. Hallo liksom. 

Anonymkode: dc0b7...596

• Liker 9
Skrevet

Tja, kan du ikke bare spørre?

Det verste som kan skje er at hun sier klart ifra om at hun planlegger å prøve å kline med ham, så hun vil gjerne at du ikke kliner med ham først. Etterpå, hvis det ikke funker mellom han og henne, så kan det jo godt være at hun synes det er greit om du kliner med ham.

...ELLER dere kan jo avtale å prøve en trekant, det er ikke så mange gutter som sier nei til det, og da får dere begge klint (temmelig garantert).

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet at jeg egentlig ikke tar noe fra henne. Men måtte ha litt clickbait😉😉

Du er 17 år og prøver allerede bevisst å villede folk. Det må du slutte med nå. 

For øvrig er du alt for ung til å gå på fest og løpe etter gutter. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har alt vist deg som en bitch og dårlig venninne når du flørter med en fyr du vet venninna de har vært keen på. På fest hos henne. Hallo liksom. 

Var han som begynte å flørte med meg. Hun har uansett vært sammen med en annen etter hun sa hun likte han. Da jeg var hos henne visste jeg ikke at hun fortsatt var litt interessert i han

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Du er 17 år og prøver allerede bevisst å villede folk. Det må du slutte med nå. 

For øvrig er du alt for ung til å gå på fest og løpe etter gutter. 

Jeg bare lagde en overskrift, jeg lurer jo på om jeg «tar» en gutt fra venninna mi. Så villeder ingen

Skrevet

Mener dere virkelig at man må holde seg unna gutter som venninner har «likt» en gang i tiden? Selvom de har hatt andre kjærester etter han. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener dere virkelig at man må holde seg unna gutter som venninner har «likt» en gang i tiden? Selvom de har hatt andre kjærester etter han. 

Kan også legge til at hun sa til meg et par ganger, sånn et år før den festen at hun likte han. Jeg tolket det bare som at hun hadde et «Crush» som hun selv sa.

Skrevet

Å flørte med, bli sammen med en som en venn/ venninnne er interessert i kan skje, og har skjedd før. Det er ikke verdens undergang. Min beste venn kom til meg en søndag da vi var rundt 17, litt flau stammet fram " du vet hun du er interresert i.. eh " Å stjele en kar, som er i et forhold, ved å sjekke han opp - og klare å bli gravid, har også skjedd mange ganger. Det håper jeg imidlertid du aldri gjør!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at flørting er noe som skjer mellom mange. Jeg kan ikke akkuratt si at det var direkte flørting på en «seksuell» måte. Måten vi flørtet på kunne også skjedd mellom meg og en venninne liksom. Var mer erting/tulling på en måte. Går ikke inn på akkurat hva som skjedde, da jeg ikke vil dele for mange detaljer. Jeg kom på nå at vi har snakket om han og hun sa at hun helst ikke vil at det skal skje noe. Da holder jeg meg unna. 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si at det var direkte flørting flørting. Kunne vært vennskapelig ment fra hans side liksom. Denne «flørtingen» kunne skjedd mellom to venninner eller kompiser. F.eks om jeg og en venninne tar håndbak så tenker ikke noen over det, og det er vennskapelig. Om en jente og gutt gjør det, blir det automatisk sett på som flørting. Var dumt av meg å skrive flørting for dere tolker det som at det er verre enn det var. Noen skjønner sikkert hva jeg mener..

• Liker 1
Skrevet

Ja hvis det er en nær venninde av deg så må du holde deg unna. Hvis det er en venninde du driter i om blir såra og driter i å miste så kan du være så egoistisk du vil men generelt skal vi jenter respektere hverandre og ikke sabotere for hverrandre syns jeg

Anonymkode: 88ac9...06c

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som en hovedregel. Eller man lufter det på forhånd så man vet hvor skapet står. (snakker da om venninner, ikke bekjente liksom)

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som en hovedregel. Eller man lufter det på forhånd så man vet hvor skapet står. (snakker da om venninner, ikke bekjente liksom)

Dersom vi kvinnfolk slutter å ha så jævlig mange regler slipper vi unna mye drama.

Anonymkode: 1da70...154

• Liker 1
Skrevet

Så lenge de ikke er sammen har hun ingen førsterett på han. Så der er det fritt frem. Men du bør jo være åpen og ærlig med henne hele veien, så det ikke blir unødvendig drama.

Anonymkode: 58479...71e

Skrevet
På 23.2.2019 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Var han som begynte å flørte med meg. Hun har uansett vært sammen med en annen etter hun sa hun likte han. Da jeg var hos henne visste jeg ikke at hun fortsatt var litt interessert i han

Vel, men da har hun ingenting hun skulle ha sagt, sånn egentlig.

Skrevet

Kan du ikke si at du også liker han, da? Da står dere jo "likt". Hvis du ikke sier noe så virker det som du tar han bare for å være kjip og bevise at du kan. Bare si at du også liker han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...