Zimba Skrevet 23. februar 2019 #1 Skrevet 23. februar 2019 For å gjøre det veldig enkelt for meg selv så kjøpte jeg en pose med scones fra Toro. Det eneste jeg trenger å tilsette er vann. Og simsalabim så har jeg frokost. Men det jeg lurer på er om det går an å dele innholdet i posen i to, slik at jeg får fersk frokost to ganger av samme pose. Eller risikerer jeg at ingrediensene blir skeivt fordelt? Noen som har prøvd?
Biloba Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Det vil gå fint, bare rør i posen først så det evt blander seg godt.
Brunhilde Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 Jeg har gjort det med vaffelblanding og det fungerte helt fint
Zimba Skrevet 24. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2019 Takk for svar! Jeg prøvde det i helgen før jeg rakk å få svar her. Men da blandet jeg ut hele røren. Delte deigen i to og stekte bare halvparten. Den andre halvparten pakket jeg inn i plast og la i kjøleskapet over natten. Tok den ut på morgenen så den fikk temperert seg litt før jeg stekte den. Fungerte kjempefint😊 Da slapp jeg oppvask fra to bakinger også😁 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå